لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

آبفا و هرنگ جوان بستک فینالیست شدند



با برگزاری دو دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان چهره دو تیم فینالیست مشخص  شد.

 


به گزارش صبح ساحل، در بازی رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان تیم خلیج فارس میناب تیم هرنگ جوان بستک را شکست داد و آبفا بندرعباس بیرون از خانه تیم سدار بندر خمیر را از پیش رو برداشت.
در دو بازی برگشت این مسابقات تیم آبفا بندرعباس موفق شد مثل بازی رفت حریف را شکست دهد و در ورزشگاه خانگی خودش سه بر یک سدار بندرخمیر را از پیش رو برداشت تا فینالیست شود.
هرنگ جوان بستک در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه تختی بستک دو بر یک خلیج فارس میناب را شکست داد تا با توجه به برتری تیم خلیج فارس در بازی دور رفت کار تیم فینالیست به ضربات پنالتی بکشد و در ضربات پنالتی تیم هرنگ جوان موفق شد خلیج فارس میناب را شکست دهد و حریف آبفا در بازی فینال باشد.
دیدار فینال دو تیم پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.
لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در دو گروه برگزار شد که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس، اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها