معاون استاندار هرمزگان خبرداد:

بازرسی میدانی ۵۰ تیم از بازار بندرعباس



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ۵۰ تیم بازرسی به صورت میدانی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز بر بازار بندرعباس نظارت دارند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، عادل شهرزاد افزود: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی در بازار هرمزگان و مرکز استان با نرخ مصوب دولتی تهیه شده و به شهروندان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند هر آنچه که کالاهای اساسی و مورد نیازشان هست، ذخیره‌سازی شده و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه شهروندان، بازوی نظارتی بر بازار هستند، از آنان خواست اگر تخلفی مشاهده کردند به سامانه گویا و شبانه‌روزی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا رسیدگی لازم و قانونی در این خصوص انجام گیرد.

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، طرح نظارتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در بازار بندرعباس با مشارکت دستگاه‌های نظارتی، آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت‌های صبح، بعد از ظهر و شب ادامه خواهدداشت.

علاوه بر طرح نظارتی، مکان‌هایی نیز جهت رفع نیاز مردم در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا دیده شده است که در مرکز استان، شهر بندرعباس چهار نقطه و در شهرستان‌ها هم فروشگاه‌هایی با کمک اصناف گشایش یافته است و کالاهای اساسی که توسط سایر دستگاه‌ها هم تامین شده به عنوان کالاهای دولتی عرضه خواهد شد.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۸ هزار بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان انجام شده که بیش از ۶ هزار پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی با مبلغی افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مردم در خریدهای خود حتما دریافت فاکتور و رسید خرید از فروشندگان مطالبه کنند و در صورت ابهام با سامانه ۱۲۴ که به شکل شبانه روزی دریافت شکایت های مردمی را پاسخگو هست، تماس داشته باشند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها