حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه



بنا بر اعلام منابع خبری ،هواپیما‌های رژیم صهیونیستی فرودگاه نظامی ناصریه در قلمون شرقی در حومه دمشق را هدف قرار دادند.

     

به گزارش صبح ساحل و به نقل از صدا و سیما، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که در تجاوز اسرائیل، مواضعی در منطقه القلمون در حومه شمالی دمشق هدف قرار گرفتند.جنگنده‌های اسرائیلی چند موشک هدایت شونده از آسمان منطقه اشغالی «جولان» سوریه شلیک کردند که تلاش شد مواضعی را در حومه دمشق هدف قرار دهد.

  

سامانه‌های پدافند هوایی و ضد موشکی نیروی هوایی سوریه بیشتر موشک‌ها را پیش از برخورد به هدف‌های مورد نظر سرنگون کردند.در همین حال، یک منبع نظامی سوریه به این خبرگزاری گفت که حوالی ساعت ۰۰:۴۲ بامداد یکشنبه (به وقت محلی) جنگنده‌های دشمن متجاوز اسرائیل، چند موشک از آسمان بلندی‌های اشغالی جولان به سمت بخش‌هایی در حومه درعا در جنوب سوریه شلیک کردند.

  

منبع نظامی سوری افزود: سامانه‌های پدافند هوایی سوریه با موشک‌های دشمن متجاوز مقابله و برخی از آنها را سرنگون کردند. در این حمله، یک نظامی سوریه زخمی شد و خسارت‌هایی نیز به جای ماند.

  

سوریه پیش از این درباره تکرار حمله‌های اسرائیل به خاک این کشور هشدار داده بود. سوریه اعلام کرده بود تداوم حمله‌های اسرائیل ممکن است به بالا گرفتن تنش و خشونت در منطقه بینجامد که مهار آن را دشوار خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها