عضو شورای شهر بندرعباس:

بندرعباس در کلام پایتخت اقتصادی کشور است



صبح ساحل- اقتصادی: عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مدیران بانک‌ها باید در جهت جلوگیری از خروج منابع مالی استان هرمزگان به خارج از استان فکری کنند.
کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا،  افزود: طبق بخشنامه دولت ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در 9 استان به دلیل کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان کاری به ساعت 6:30 الی 13:30 تغییر یافت که متأسفانه شامل بانک‌ها نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مگر کارمندان بانک چه تفاوتی با سایر کارمندان دارند که باید در این شرایط سخت کار کنند، اظهار کرد: باید شرایط را برای همه یکسان ببینیم و بدانیم که انسان‌ها همگی نیازمند توجه و دلسوزی هستند و ای‌کاش برای کارمندان بانک‌ها و ساعت کاری آن‌ها هم تدبیری اندیشیده شود تا بیش از این سختی را به آن‌ها تحمیل نکنیم.جهانبخش با اشاره به تصویب کاهش ساعت اداری کارمندان شهرداری بندرعباس در شورای شهر، خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران عامل بانک‌ها نیز این مجوز را کسب کنند که جهت رفاه حال کارمندانشان ساعات کاری آن‌ها را با سایر دستگاه‌های اجرایی همسان کنند.
این عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد: مدیران بانک‌ها باید در جهت جلوگیری از خروج منابع مالی استان هرمزگان به خارج از استان فکری کنند.
وی با بیان این اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ پیمانکاری و صنعتی در زمینه‌های مختلف منابع مالی خود را در بانک‌های خارج استان انباشته می‌کنند، اضافه کرد: این اقدام آسیب جدی به اقتصاد استان وارد می‌کند و مانع از توسعه اقتصادی هرمزگان می‌شود.
جهانبخش با اشاره به اینکه نباید هرمزگان تنها در لفظ پایتخت اقتصادی باشد، افزود: بانک‌ها با افزایش انباشته مالی خود می‌توانند زمینه ارائه و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرینان را فراهم کنند که در این مسیر باید شرایط نیز تغییر کند.
این عضو شورای شهر بندرعباس با ادامه داد: در این مسیر شورای شهر بندرعباس این آمادگی را دارد که به‌عنوان گام نخست شرکت‌های پیمانکار را جهت حضور در مناقصه و مزایده در شهرداری بندرعباس را ملزم به ارائه گواهی حساب و ضمانت‌نامه از بانک‌های استان هرمزگان کند.
جهانبخش با بیان اینکه التهاب، تشنج، اطمینان و اعتماد از درون هر مجموعه‌ای به جامعه منتقل می‌شود، تصریح کرد: در این فضای ملتهب و بی‌اعتمادی به سیستم بانکی کشور، مدیران بانک‌ها باید با کرامت کارکنانشان و توجه به اقدامات رفاهی، زمینه را برای تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب‌تر جهت بازگشت فضای آرامش فراهم کنند هرچند به نظر می‌رسد بانک‌ها باید رویکرد خود را مهندسی مجدد کنند .وی در پایان تحقق این هدف را به همکاری، تعامل و پیگیری‌های استاندار و مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ذکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها