دررقابت های هندبال پسران مقطع ابتدایی ناحیه یک

مدرسه پویا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد



صبح ساحل ، ورزشی - درجریان رقابت های هندبال پسران مقطع ابتدایی  آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس تیم دبستان غیر دولتی پویا دربازی پایانی با نتیجه 5 بر 4  از سد تیم نور مهر  عبور کرد و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره  از رقابت ها را از آن خود کند .

دراین رقابت ها که با حضور 16 تیم به صورت دوره ای در مرحله نخست ودر مرحله بعدی به صورت حذفی برگزار شد  تیم های پویا ، نور مهر ، پایا هور و پویا به  مرحله نیمه‌نهایی را یاقتند  وسر انجام دوتیم پویا ونورمهر  باشکست حریفان خود راهی بازی پایانی شدند . دو تیم پایاهور وشهید عمرانی  بازی رده‌بندی را برگزار کردند و تیم پایاهور با پیروزی 3 بر صفر توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند .

 در دیدار پایانی که درحضور بهرامی ریئس اداره آموزش وپرورش ناحیه یک ، رهنواز معاون پرورشی ناحیه ، کمالی کارشناس مسئول  تربیت‌بدنی ناحیه ، آیین جمشید ریئس هیات هندبال وجمعی از پیشکسوتان وعلاقمندان به ورزش هندبال برگزار شددوتیم پویا ونورمهر یک بازی دیدنی وپایاپای را به نمایش گذاشتند.  درنیمه نخست تیم نور مهر 3 بر 2 پیش افتاد.بردیا غلامی درتیم پویا که درنیمه نخست برای تیمش دوگل زده بود، با درخشش بی نظیر خود توانست بازدن دوگل دیگر بازی را به تساوی کشاند. در وقت اضافه بازهم بردیا غلامی بود  که با فتح دروازه حریف عنوان قهرمانی را برای تیمش رقم زد. 

درمراسم پایانی  مدال وحکم قهرمانی به تیم های برتر اهداشد .

مسئول برگزاری این مسابقات بر عهده اکبری بود قضاوت این بازی ها را  خجسته ، سالاری ، علیزاده و طبیب زاده انجام دادند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها