بهره برداری از مخزن آب 50 متر مکعبی سیمان هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - مخزن 50 متر مکعبی فضای سبز حدفاصل محله لشتغان و کارخانه به بهره برداری رسید و آبگیری شد؛درادامه این مراسم پنجاه اصله نهال از نوع کهور،چوج و... در مسیر جاده سلامت کاشته شد.

دراین آیین،دکتر باشتی مدیر عامل سیمان هرمزگان اظهار داشت:جهت رفاه و سلامتی پرسنل کارخانه،همشهریان خمیر و تعهدی که نسبت به شهروندان داریم و جهت جبران زحمات این مردم مهربان یک طرح خوب وخاص را آغاز کردیم که هفته قبل شروع احداث جاده سلامت بود و امروز با حضور مسئولین درختکاری این پروژه انجام خواهد شد.وی ضمن اشاره به دومرحله ای بودن فاز إجرائی  این پروژه اظهار داشت:  پروژه جاده سلامت دارای دو مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد و فاز دوم این پروژه از کارخانه به بوستان خانواده سیمان هرمزگان متصل میشود .

مدیر عامل سیمان هرمزگان تصریح کرد:در حاشیه این جاده و طبق برنامه های آتی پیش بینی روشنایی این جاده در دستور کار قرار خواهد گرفت که مردم خوب لشتغان و خمیر بتوانند به صورت 24 ساعته ودر هرچهارفصل سال از این مسیر جهت ورزش استفاده کنند.

دکتر باشتی مدیر عامل سیمان هرمزگان اظهار داشت:  انشالله طبق برنامه سال آینده هر هفته پرسنل واحدهای مختلف شركت جهت درختکاری این جاده اقدام خواهند نمود تا هرچه زودتر درختکاری این پروژه به اتمام برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها