با تلاش پلیس هرمزگان

پسربچه 4ساله مینابی از دست آدم ربایان نجات یافت



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام گروگان 4 ساله مینابی  با تلاش پلیس به آغوش خانواده برگشت. آفتاب  بیست و دوم اردیبهشت ماه  جاری غروب کرده و هوا تاریک شده بود ،

علی اکبر 4 ساله با بهانه گیری توانست خانواده اش را راضی کند که به پارک کنار منزل برود و  در آنجا مشغول بازی شود ، هنوز  دقایقی  از رفتن پسر بچه به خارج از منزل  نگذشته بود که دلشوره عجیبی سراغ  زن جوان  آمد به همین علت به سمت پارک سر کوچه  رفت،   هر چه به اطراف نگاهی انداخت  و صدایش زد کودکش را ندید ، سراسیمه به کوچه ها اطراف دوید و به منازل همسایگان رفت تا شاید اثری از علی اکبر بیابد اما هیچ اثری از کودک نبود... 

 در جریان گذاشتن پلیس 

خانواده پس از نیافتن فرزندشان ، به سمت کلانتری رفتند و  ماجرای ناپدید شدن علی اکبر را گزارش دادند. ماموران انتظامی میناب بلافاصله تحقیقات  خود را آغاز کردند و در تحقیقات  یافتن این موضوع گروگانگیری است و پای مواد مخدر در میان است.

گروگان گیرها که پسربچه را در مخفیگاه خود در شهرستان میناب مخفی نموده بودند با تماس های مکرر و با تهدید درخواست مبلغ پول از خانواده گروگان را داشتند...

 شناسایی مخفیگاه و نجات کودک 

گریه شده بود شب و روز مادر ، تا صدای زنگ تلفن همراه و ثابت به گوشش می رسید سراسیمه به سمت تلفن می رفت و از خدا می خواست علی اکبرش زنده باشد...مدتی گذشت و آدم ربایان  زمانی که دریافتند پلیس از این موضوع اطلاع دارند و نمی توانند به هدفشان برسند میدان را خالی کردند و از محل متواری شدند. 

پلیس که مخفیگاه را شناسایی کرده بودند  وارد محل شدند و  علی اکبر   را سالم و بدون هیچ خراشی در بدن، در کمتر از 3 روز  به خانواده برگرداندند...

 شناسایی آدم ربایان

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در این رابطه گفت:  به گزارش کلانتری 11مبنی بریک فقره آدم‌ربایی با تلاش مأموران آگاهی میناب و پس از دستور مقام قضایی این امر به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و گروگان کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سرهنگ محمد رستمی ادامه داد: با استفاده از کار اطلاعاتی و پلیسی مشخصات آدم‌ربایان شناسایی و با اخذ دستور دادستان دو اکیپ ویژه از پلیس آگاهی میناب وارد مخفیگاه آدم‌ربایان شدند که در این رابطه سه نفر از آدم‌ربایان شناسایی و یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی منزل آدم‌ربایان و تنگ شدن عرصه بر گروگان گیران توسط پلیس آگاهی میناب، پسربچه 4 ساله مینابی کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی از شهروندان مینابی خواست مواظب فرزندان و کودکان خود باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها