رئیس هیات فوتبال قشم:

مشکلات جامعه با پشت میزنشینی حل نمی‌شود



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس هیات فوتبال قشم ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش منطقه آزاد قشم گفت: حل مشکلات جامعه بر اساس اهداف از پیش تعیین شده با پایبندی و برنامه‌ریزی عملی مسؤولان تحقق می‌یابد.

 عبدالقادرصالحی  اظهار داشت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با وجود تفویض اختیاری که از سوی مدیرعامل سازمان در حوزه ورزش به این اداره صورت گرفته، حمایت قابل توجهی از حوزه ورزش در جزیره قشم ندارد.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم با وجود عدم حمایت از تیم‌های ورزشی،در اقدامی غیرحرفه‌ای نه تنها در بین ورزشکاران حضور پیدا نمی‌کنند بلکه بیشتر برنامه‌های ورزشی که در جزیره برگزار می‌شود را به نام خود تمام می‌کند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان قشم ضمن انتقاد از عملکرد این اداره کل با بیان این که، ما از صاحبان صنایع ، اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم انتظار حمایت بیشتری از تیم‌ها و هیات‌های ورزشی این شهرستان داریم، یادآور شد: حل مشکلات و معضلات جامعه بر اساس اهداف از پیش تعیین شده با پایبندی و برنامه‌ریزی عملی مسؤولان تحقق می‌یابد.

صالحی با اشاره به این که طول عمر چمن استادیوم ورزشی تختی شهر قشم به پایان رسیده و با توجه به برگزاری مسابقات ضرورت دارد که مسؤولان نسبت به تخصیص اعتبار این زمین هر چه سریعتر اقدام کنند خاطرنشان کرد: در بازدیدی که نصری فرماندار شهرستان قشم از این زمین داشته‌اند، خوشبختانه این طرح در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شده و در حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای تعویض چمن تنها زمین فوتبال شهر قشم در نظر گرفته شده است. 

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان قشم، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و شهرستان قشم تلاش‌های بسیاری در جهت بهبود زیرساخت‌های ورزشی از جمله احداث ده‌ها سالن ورزشی این شهرستان داشته‌اند، اما با این وجود هنوز کمبودهای بسیاری در این بخش وجود دارد که باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان قشم با اشاره به این که مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ورزشکاران این شهرستان حمایت می‌کنند تصریح کرد: انتظار می‌رود که اداره کل ورزش سازمان منطقه آزاد قشم طرح جامع ورزشی شهرستان را تنظیم و تدوین کند و براساس آن برای ورزش قشم در تمام رشته‌ها از جمله فوتبال نیز برنامه‌ریزی کند.

صالحی با بیان این که تدوین تقویم ورزشی یکی از وظایف و مسؤولیت‌های هیات‌ها است، گفت: خوشبختانه هیات فوتبال قشم همچون سال‌های گذشته این تقویم را تنظیم و تاکنون تمام مسابقات رده سنی مختلف و همچنین کلاس‌های آموزشی داوران و مربیان را براساس برنامه‌ریزی انجام شده و تقویم ورزشی، برگزار نموده است.

رئیس هیات فوتبال قشم در این گفت و گو داشتن کارت مربیگری را از الزام‌های مهم برای تیم‌های فوتبال عنوان کرد و گفت: نیاز است که تیم‌ها جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی که هیات به منظور ارتقاء سطح آموزشی و دانش مربیان برگزار می‌کند، شرکت و گواهینامه‌های معتبر را دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها