مروری بر چهره های خبرساز هرمزگان

از دوگانگی مدیریتی تا آرزوهای رضا صادقی



دوگانگی مدیریتی ، مشکل مردم قشم

صبح ساحل، اجتماعی _ عباس مومن آبادی بازرس کل استان هرمزگان که این روزها سخت درحال بررسی پرونده های مختلف است و بر بازرسی از عملکرد دستگاههای استان برای ارتقای سلامت نظام اداری تاکید فراوان دارد در تازه ترین اظهارات خود در جمع مدیران منطقه آزاد قشم گفته است: مدیریت جزیره قشم باید با مدیریت واحد و برابر قانون اعمال شود. وی با بیان اینکه مردم نباید تاوان ابهاماتی که درقانون و اجرای آن وجود دارد را بپردازند از آمادگی اداره کل بازرسی استان برای پیگیری و رفع مشکلات مردم این جزیره خبرداد. وی خواستار تشکیل کمیسیونی برای تسریع درتعیین تکلیف و رفع مشکل اسناد اراضی ملکی مردم وضرورت تمرکز بخشیدن برای صدور پروانه های بهره برداری ساختمانی شد. مشروح اظهارات مشاور رییس سازمان بازرسی کل کشور وبازرس کل استان هرمزگان را درشماره آینده بخوانید.

 

بومی سازی آقای مهندس

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم المهدی اعلام کرد: با توجه به برنامه چشم انداز صنعت آلومینیوم برای دستیابی به ظرفیت یک میلیون و 500 هزار تن در سال 1404 ، اکنون زیرساخت ها برای جذب سرمایه در صنعت آلومینیوم فراهم است.  علی اکبر گلکار گفت: در حال حاضر تمام زیرساخت ها به لحاظ جانمایی، آب و برق و ... در آلومینیوم هرمزآل برای سرمایه گذاری فراهم است ضمن اینکه نزدیکی به آبراه های بین المللی، بهترین موقعیت برای جذب سرمایه در این صنعت محسوب می شود. وی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران تصریح کرد: برگزاری این همایش و نمایشگاه سبب رشد و توسعه همکاری ها خواهد شد زیرا که محلی برای تبادل نظر، انتقال تجارب متخصصان و بیان دستاوردهای جدید صنایع مختلف از جمله صنعت آلومینیوم است. گلکار گفت: در چنین همایش هایی دغدغه ها، چالش، فرصت ها و تهدیدها در هر صنعتی جلوه می کند و به عبارت دیگر محلی برای تبلور رشد پایدار و توسعه صنعت است.

 

صنوف متخلف پلمپ می شوند

عبدلی که به تازگی پس از ادغام دو وزارتخانه سکان هر دو اداره کل را بر عهده گرفت و شد رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان از برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی و محتکرین کالا خبر داده است. عبدلی زاده در جلسه ای گفته است: در بازرسی های صورت گرفته از ابتدای طرح نظارتی ویژه برخورد با متخلفان و محتکران کالا که از 23 مهرماه سال جاری آغاز گردیده تا کنون از 39 هزار و 647 واحد صنفی در استان بازرسی به عمل آمده است. در بازرسی های انجام شده تعداد 8 هزار و 345 تخلف کشف شده که عمده ترین این تخلفات، گرانفروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و عدم صدور فاکتور می باشد. او همچنین گفته است: تعداد 3 هزار و 486 واحدصنفی متخلف شناسایی شده اند که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بالغ بر 7 میلیارد و 471 میلیون ريال می باشد پرونده ها جهت صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

قاتل گیری در میناب

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از دستگیری قاتل فراری پس از هشت سال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ دوم هادی دیده ور سرپرست فرماندهی شهرستان میناب گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در پی اطلاعات واصله مردمی مبنی بر حضور قاتل فراری به هویت معلوم در شهرستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.سرپرست فرماندهی شهرستان میناب با بیان اینکه متهم مورد نظر در سال 85 اقدام به قتل در منوجان کرمان کرده بود، گفت: مأموران موفق شدند متهم را که با یک دستگاه خودرو سواری در مسیر هشتبندی به میناب در حال تردد بود، شناسایی و دستگیر کنند.سرهنگ دیده ور خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به قتل فردی به هویت معلوم در منوجان کرمان به دلیل  اختلافات خانوادگی در تاریخ نیمه دوم سال 85 اعتراف کرد که ضمن هماهنگی با پلیس آگاهی منوجان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی کرمان شد.

 

توصیه رضا صادقی به جوان ترها

رضا صادقی: آرزو دارم از این سرزمین کارهای جهانی بشنوم.

"رضا صادقی" که تمام آلبوم های موسیقی او از جمله پر فروشترین آلبوم های کشور محسوب می شود وبالاترین میزان استقبال از از کنسرت های یک خواننده پاپ در کشور مخصوص اوست این روزها ودر حاشیه مسابقه خواندگی "صدای آزاد" به بیان دیدگاههای خود در رسیدن به موفقیت پرداخته است:

«رضا صادقی» در توصیه به خوانندگان جوان پاپ یادآور شد: این که بگوییم امکانات وجود ندارد توجیه خوبی نیست.

من با همه غلط‌هایی که خوانده‌ام موفق شدم ابتدا آسمان بندرعباس را فتح کردم و حالا به این مرحله رسیدم.

آرزو دارم با این صداهایی که در این سرزمین وجود دارد کارهای جهانی بشنوم چرا که این صداها کپی کاری نیست.

 

درخشش افطاری در مالزی              

فوتبالیست های نوجوان هرمزگانی در تورنمنت بین المللی مالزی خوش درخشیدند.وحید افطاری ، مصطفی رخ بین زاده و فتح الهل دُرزی سه بازیکن هرمزگانی که به عنوان یار کمکی تیم نوجوانان زیر پانزده سال ، تیم پرسپولیس تهران را در رقابت های بین المللی مالزی همراهی می کردند با این تیم موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند.

در این پیکارها افطاری با زدن سه گل و 2 پاس گل نقش بسزایی در نایب قهرمانی پرسپولس داشت.

تیم پرسپولیس در دیدار پایانی و در ضربات پنالتی مغلوب تیم نوجوانان اسلواکی شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

خبرهای رسیده از مالزی حاکی است بسیاری از ایرانی های مقیم این کشور و به خصوص دانشجویان هرمزگانی مقیم مالزی از بازی فوتبالیست های خوب هرمزگانی شگفت زده شده و همواره آنها را مورد تشویق خود قرار دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها