82 خودرو و 60 موتور سیکلت در طرح انضباط ترافیکی استان توقیف شد



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کنترل ۲ هزارو ۳۲۰ فقره تخلفات ساکن در حوزه ترافیکی درون شهری و اجرای طرح انضباط ترافیکی در هفته سوم فروردین ماه در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار عباسعلی بهدانی فرد بیان داشت: در ادامه طرح‌های ارتقا انضباط ترافیکی و انتظامی بخشی به عبور و مرور، طرح ضربتی مقابله و برخورد با تخلفات ساکن، آلودگی صوتی، شیشه دودی، پلاک مخدوش و تلفن همراه با بکارگیری نیروهای حداکثری تیم‌های عملیاتی و ستادی راهور در سطح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح در هفته سوم تعطیلات نوروز امسال ۲۰۰ فقره آلودگی صوتی، ۵۶۳ فقره شیشه دودی ،۸۷. فقره پلاک مخدوش و ۹۶۲ فقره استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان در حین رانندگی اعمال قانون شدند و۸۲ دستگاه خودرو و ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح‌های انضباط ترافیکی بصورت منظم تا پایان سال در استان و قاطعیت پلیس در اجرای موفق این طرح‌ها، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با اینگونه تخلفات و به ویژه تخلفات حادثه ساز، بدون اغماض و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها