صادرات بیش از ۶۷۶هزارتن فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی/ جابه جایی کالا در بندر شهید رجایی به مرز ۴ میلیون تن رسید



به گزارش صبح ساحل، شالله مراد عفیفی پور روز دوشنبه درتشریح عملکرد یک ماهه منطقه ویژه اقتصادی بندرشهیدرجایی افزود: این میزان شامل یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۰۳ تن کالاهای غیرنفتی و ۲ میلیون و ۶۰ هزار و ۳۲۴ تن فرآورده ی نفتی بوده است.
وی بیان داشت: در این مدت ۹۵۰ هزار و ۳۱۶ تن کالای غیرنفتی از بندرشهید رجایی صادر و ۵۸۰ هزار و ۶۱ تن کالای غیرنفتی با کاهش ۸.۳ درصدی وارد این بندر شد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اظهار داشت: در این مدت همچنین۸۷ هزار و ۷۳۹ تن کالای غیرنفتی ترانزیت و ۲۱۳ هزار و ۷۴۵ تن کالای ترانشیپ شد.

صادرات بیش از ۶۷۶هزارتن فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت: در این مدت ۶۷۶ هزار و ۷۱۸ تن فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی به خارج از کشور صادر شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت، یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۸۰۵ تن فرآورده نفتی در قالب رویه کابوتاژ(حمل و نقل ساحلی) جابه جا شده است.

جا به جایی ۱۱۴جایی هزار تی.ای.یو کانتینر از بندر شهید رجایی
عفیفی پور از تخلیه و بارگیری ۱۱۴ هزار و ۸۸۰ تی.ای.یو ( واحد شمارش کانتینر)کانتینر در بزرگترین بندر کانتینری کشور خبر داد.
وی اضافه کرد: حجم عملیات صورت گرفته در این مدت به ترتیب شامل ۱۰۶ هزار و ۳۹۴ تی.ای.یو کانتینر پر و ۸ هزار و ۴۸۶ تی.ای.یو کانتنیر خالی بوده است.
مدیر بندر شهید رجایی گفت: از مجموع ۲۶۴ فروند شناوری که در فروردین ماه به بندر شهید رجایی تردد داشته که ۲۱۳ فروند بالای هزار تن و ۵۱ فروند زیر هزار تن بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها