۸۲ زندانی با بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های هرمزگان هستند



۲۳ زندانی جرایم غیر عمد از زندان مرکزی بندرعباس آزاد شدند و درحال حاضر ۸۲ زندانی با بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های هرمزگان به سر می‌برند.

به گزارش صبح ساحل،  "مصطفی کیشانی" ، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی هرمزگان گفت: مجموع بدهی این زندانیان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.  وی افزود: حدود ۶ میلیارد تومان این مبلغ با دادخواست اعسار مورد پذیرش دادگستری استان قرار گرفت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز یک خیر هرمزگانی تامین کرد.

در این میان شرکت های مختلفی در هرمزگان به پرداخت بدهی زندانیان هرمزگان پرداختند. به طور کلی؛  بیش از یک میلیاد تومان بدهی این زندانیان را یک شرکت خصوصی پیمانکاری تامین آب، ۴۵۰ میلیون تومان از بدهی ۲۳ زندانی آزاد شده از طرف شرکت فولاد هرمزگان پرداخت شده است.


"شاکر رضا مریدی"، مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در مراسم آزاد سازی زندانیان گفت: اگر صاحبان کسب و کار هر مبلغی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بپردازند آن مبلغ مشمول درآمد‌های مالیاتی آنان نمی‌شود.

مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان هم با دعوت از خیران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد گفت: درحال حاضر ۸۲ زندانی با بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های هرمزگان به سر می‌برند.

"احمد مرادی نژاد" شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ این بانک را برای واریز کمک‌های نقدی نیکوکاران اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها