مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

زندانیان غیرعمد با بدهی کمتر از یک میلیارد ریال از زندان‌ آزاد می‌شوند



مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: زندانیان دیه و جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از یک میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد می‌شوند و مددجویان کمتر از ۱۸ سال که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شوند و همچنین زنان سرپرست خانوار با بیش از ۵۵ سال سن در اولویت اجرای طرح ملی هستند.

به گزارش صبح ساحل، «مصطفی کیشانی»، مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: بدهی این زندانیان با همکاری سه جانبه سازمان زندان‌ها، ستاد دیه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام می‌شود. مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: زندانیان دارای معلولیت جسمی و حرکتی و دارای بیماری مزمن و سخت درمان (صعب العلاج) نیز با تایید مراجع ذیصلاح مشمول این طرح می‌شوند. کیشانی تصریح کرد: تشخیص پرداخت وام و یا اعطای کمک‌های بلاعوض به زندانیان مشمول این تفاهم نامه براساس نظریه گروه‌های تحقیق، با ستاد دیه است.
وی گفت: زندانیانی مشمول این طرح می‌شوند که توانایی پرداخت بدهی را نداشته و حداقل به مدت ۲ ماه در زندان تحمل حبس کرده باشند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان ادامه داد: در مرحله بعدی این طرح نیز، زندانیان نیازمند با بدهی کمتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از زندان‌های هرمزگان آزاد خواهندشد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها