مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

شناسایی زندانیان مالی تا سقف 100 میلیون تومان/ ۲۵ درصد محکومان صاحب شغل شدند



مدیرکل زندان‌های هرمزگان از اشتغال  25 درصد محکومان زندان‌های هرمزگان خبر داد و گفت: باید همه زندانیان مالی تا سقف یک میلیارد ریال بدهی نیز شناسایی شوند و مقدمات آزادی آنان را فراهم کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مصطفی کیشانی»،  مدیرکل زندان‌های هرمزگان روز پنجشنبه در نشست بررسی اولویت‌های ۱۲ گانه سازمان زندان‌ها گفت: اشتغال یکی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است و باید تلاش شود سهم ۵۰ درصدی اشتغال زندانیان تا پایان امسال تحقق یابد. هم اکنون برای ۲۵ درصد محکومان زندان‌های استان اشتغالزایی شده و در این زمینه جایگاه هفتم کشوری را در اختیار داریم. وی افزود: در طرح پایش و غربالگری زندانیان هم رتبه پنجم کشوری را در اختیار داریم و باید با تلاش مضاعف این جایگاه نیز ارتقا یابد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان اضافه کرد: همچنین باید همه زندانیان مالی تا سقف یک میلیارد ریال بدهی نیز شناسایی شوند و مقدمات آزادی آنان را فراهم کرد. کیشانی گفت: جایگاه شورای حل اختلاف و مددکاری را هم بایستی در زندان‌های هرمزگان تقویت کرد تا ضمن کمک به مددجویان، زمینه صلح و سازش نیز فراهم شود. مدیرکل زندان‌های هرمزگان یادآورشد: یکی از معضلات واحدهای مختلف، نبود ثبت عملکرد در سامانه ها سازمانی و مستند نکردن فعالیت‌ها است که باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل زندان‌های هرمزگان در 3 دی‌‌ماه گفته‌است: در ۹ ماهه نخست امسال ۱۴۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد با بدهی۹۴۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها