تعطیلی بازارهای بندرعباس تا پایان هفته تمدید شد



با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق هرمزگان تعطیلی کلیه بازارها و مراکز خرید استان به دستور استانداری و موافقت ستاد ملی کرونا تا پایان هفته تمدید شد.

  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، در پی همه‌گیری کرونا و قرار گرفتن بیشتر مناطق استان در وضعیت قرمز و افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان تعطیلی بازارها تا پایان هفته ادامه دارد.

در صورت تمدید دوباره تعطیلی‌ها اخبار مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشتر علی رئوفی جانشین رئیس ستاد کرونای استان هرمزگان در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرعباس با اشاره به نقش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش آمار مبتلایان و بستری ها، گفت: در شرایط کنونی برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین راه مبارزه با این ویروس است.

ستاد کرونای استان هرمزگان چندی پیش درخواست تعطیلی سه روزه کلیه دستگاه‌های اجرایی استان را به ستاد ملی کرونا داده بودند که گویا ستاد کرونا با این تصمیم موافقت کرده است.

منتشر شده: 1
م
۱۸ خرداد ۱۴۰۰
خوب توی این شرایط برگزاری آزمون مدارس تیز هوشان سر موعد چه معنی دارد؟ چرا مسؤلان امتحانات را به تعویق نمی اندازند؟اگر با تعطیلی دستگاههای اجرایی موافقت شده چرا ابلاغ نمی کنند؟منتظر چه هستند؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها