با انجام واکسیناسیون؛

احتمال برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی هرمزگان وجود دارد



معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت: احتمال برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با توجه به انجام واکسیناسیون وجود دارد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا سمتی»، معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت: احتمال حضوری بودن کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان بستگی به این دارد که دانشجویان واکسن زده باشند، اکنون واکسیناسیون استادان دانشگاه‌ها آغاز شده و باید منتظر آغاز واکسیناسیون دانشجویان باشیم. وی ادامه داد: همچنین احتمال آغاز کلاس‌ها برای دانشجویان ورودی جدید کارشناسی بسیار ضعیف است زیرا این گروه پس از پذیرش روند واکسیناسیون آن‌ها آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: کلاس‌های دانشجویان کنونی مقطع کارشناسی هم به احتمال زیاد به صورت دوره‌ای و تلفیقی برگزار خواهد شد که براساس آن دانشجویان یک دانشکده در مقطع زمانی معین و کوتاه در دانشگاه حضور یافته و از کلاس‌های حضوری بهره‌مند خواهند شد و با رفتن آن‌ها از خوابگاه‌ها و دانشگاه کلاس‌های حضوری دانشکده بعدی آغاز می‌شود.

سمتی گفت: همزمان با کلاس‌های حضوری کلاس‌های برخط هم در این مدت برای پنج هزار و ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه هرمزگان برقرار می‌شود تا از درس و تحصیل عقب نمانند. وی افزود: دلیل دانشگاه برای برگزاری کلاس های به صورت برخط و نیمه حضوری ظرفیت خوابگاه‌هاست که بایستی در آن‌ها فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها