تفاهم‌نامه 20 میلیارد ریالی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس امضا شد

اولویت شرکت سینا، تداوم مسئولیت اجتماعی



مسئولیت اجتماعی به‌عنوان چارچوبی اخلاقی شخص را، چه فرد، چه سازمان در مشارکت به امور اجتماعی که عمل به آن در سطح وسیع به منفعت جامعه خواهد بود، متعهد می‌سازد. با شیوع کرونا، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها در ایفای این نقش، گام برداشتند. هفتهٔ گذشته نیز در راستای همین انجام مسئولیت‌های اجتماعی جامعه دریایی و بندری هرمزگان، یک تفاهم‌نامه مشترک همکاری در زمینه‌های پزشکی و درمانی، بین بیمارستان تخصصی  صاحب‌الزمان (عج) و شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان در بندرعباس امضا شد. ارزش این تفاهم‌نامه ارزش 20 میلیارد ریال عنوان شد.
      
   
نقش‌آفرینی ویژه شرکت سینا در بزرگ‌ترین بندر ایران
 معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم (ص) با مضمون اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت بین مردم مجهول است؛ گفت: بایستی این نعمات را پاس بداریم و شکرگزار باشیم.«محمود صابری» افزود: کادر درمان در خط مقدم سلامت هستند. در این شرایط کرونایی خودشان درخطر هستند اما جهادی قدم برمی‌دارند.
وی در ادامه تشریح کرد: کادر درمان در خدمت به مردم پیشتاز بوده  و مدافع سلامت مردم هستند و به‌راحتی نمی‌توان قدردان این عزیزان باشیم.معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا  که پیشرو در خدمات نوآورانه و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی است؛ جهادی در این حوزه‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.
وی گفت: اقدام شرکت سینا در انعقاد تفاهم‌نامه نشان داد که جامعه بندری نسبت به بخش درمان توجه ویژه‌ای دارد و خود را از حوزه سلامت و درمان استان جدا نمی‌داند.
 صابری گفت: شرکت  توسعه خدمات دریایی و بندری سینا همچنین نقش‌آفرینی ویژه‌ای در بزرگ‌ترین بندر شهید رجایی دارد. 
وی افزود: بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس درزمینهٔ مداوای بیماران نقش مهمی دارد. در پایان صابری از این اقدام ارزنده شرکت سینا برای انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) قدردانی کرد.
بیمارستان صاحب‌الزمان برای آموزش‌های درمانی اعلام آمادگی کرد«ناو سالار جاسم پور» نیز به‌عنوان نماینده بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس نیز با قدردانی از اداره بندر و شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا جهت انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: در دومین سال است که با بیماری کرونا  درگیریم و با مشکلاتی مواجهیم.
جاسم پور با اشاره به خودگردان بودن بیمارستان صاحب‌الزمان (عج)  و استفاده بیش‌ازحد از تجهیزات پزشکی با شیوع کرونا و نیاز به ترمیم و تعویض این تجهیزات گفت: امیدواریم با افزایش تفاهم‌نامه‌ها با شرکت‌های فعال در مجتمع بندری شهید رجایی، میزان حمایت‌ها از بیمارستان افزایش یابد تا بتوانیم خدمات بیشتری را به کارکنان فعال در این مجتمع و خانواده‌هایشان در معاینات ادواری، خدمات درمانی، اعزام آمبولانس دریایی تا قشم و ارائه دهیم.وی گفت: آمادگی داریم از طرق این بیمارستان فوق تخصصی، آموزش‌هایی را به کارکنان درمانی فعال در بنادر داشته باشیم.
جاسم پور تصریح کرد: می‌توانیم پذیرش سریع و به‌موقع مصدومان ناشی از کار در بنادر را در بیمارستان داشته باشیم.وی خواستار تداوم همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با سایر شرکت‌های بندری جهت مشارکت در حوزه درمانی شد و از شرکت خدمات  دریایی و بندری سینا برای مشارکت در تأمین تجهیزات درمانی این بیمارستان قدردانی کرد.
جاسم پور گفت: 50 تخت برای بیماران کرونایی در بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) راه‌اندازی شده است که  100 درصد پرشده است.
مدیرعامل شرکت سینا: آماده افزایش مشارکت در بخش‌های سلامت هستیم
«فرخ طراح زادگان»، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در ادامه این مراسم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت 20 میلیارد ریالی جهت تعمیر و تجهیز امکانات پزشکی گفت: همواره آمادگی مشارکت در این بخش‌ها راداریم و از رئیس شرکت خدمات دریایی و بندری جنوب شرق هم می‌خواهم این حوزه را بررسی نمایند تا مشارکت بیشتری داشته باشیم.
ایرج فقیری: از سرمایه‌های انسانی شرکت، صیانت می‌کنیم
رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت این شرکت در کمک‌های مؤمنانه پس از شیوع کرونا گفت: این شرکت بخشی از سود خود را به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص می‌دهد که این مشارکت‌ها تداوم خواهد یافت.
«ایرج فقیری»  گفت:  شرکت سینا در 5 بندر اصلی کشور فعالیت دارد که بیشترین فعالیت را در پایانه شماره 2 بندر شهید جایی دارد.
فقیری گفت: کارمان در شرکت و بندر همراه با ریسک است و نیاز به خدمات درمانی داریم که گرچه در اداره بندر درمانگاه داریم اما برای دریافت خدمات درمانی تخصصی بایستی به بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) که نزدیک‌ترین مرکز درمانی به صنایع غرب بندرعباس است، مراجعه کنیم و بایستی از سرمایه انسانی‌مان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت سینا است، صیانت داشته باشیم. 
رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت: شرکت سینا پیشرو در ارائه خدمات به کارکنان با شیوع کرونا بود که اقدام به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای شیفت بندی کارکنان باهدف حضور کمتر در بندر و... کردیم و تاکنون فوتی ناشی از کرونا در شرکت نداشته‌ایم.
وی با قدردانی از مسئولان اداره بندر گفت: شرکت سینا مجری سیاست‌های سازمان بنادر است و با اجرای تفاهم‌نامه، ارائه خدمات ادواری بیمارستان به کارکنانمان افزایش می‌یابد.
وی بر مشارکت سایر شرکت‌های فعال در بندر در حوزه درمان با توجه به نیاز امروز جامعه در این شرایط کرونایی تأکید کرد.
گفتنی است، هم‌زمان با مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیمارستان تخصصی صاحب‌الزمان عج تجلیل و قدردانی از جمعی از پرستاران و کادر درمان توسط شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا برگزار شد.
شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا ظرف روزهای گذشته نیز از جمعی از همسران کارکنان شعبه که پرستار یا عضو کادر درمان استان هرمزگان می‌باشند، طی مراسمی تجلیل و قدردانی به عمل‌آورده است.
  
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها