به مناسبت ماه محرم؛

بیش از 2هزار مددجوی زندان‌های هرمزگان به مرخصی می‌روند



رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن بررسی درخواست‌ها و پرونده قضایی مددجویان گفت: به مناسبت ماه محرم با مرخصی ۲ هزار و ۳۰۰ مددجو در زندان های استان موافقت شده است.

به گزارش صبح ساحل، «علی صالحی»، رییس کل دادگستری هرمزگان روز شنبه در دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان بندرعباس و بررسی مشکلات قضایی آن‌ها، گفت: این مددجویان به مدت ۱۵ روز به مرخصی می روند. وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای کمک به آزادی زندانیان و کاهش مجازات حبس و همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده می‌شود. رییس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و این ارفاق قانونی شامل سارقان سابقه دار و مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند، نمی‌شود.


«مصطفی کیشانی»، مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: عفو، تخفیف مجازات و استفاده از سایر تاسیسات قضایی تنها به زندانیانی اعطا می‌شود که در مدت حبس مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته و از اعمال و رفتار گذشته پشیمان شده اند. کیشانی افزود: شرایط و امکانات لازم برای باز پروری مددجویان در زندان‌های هرمزگان فراهم شده است و پرونده افرادی که شرایط لازم را دارند به مقام‌های قضایی جهت برخورداری از رافت اسلامی ارسال می‌شود.


رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیرکل زندان‌های استان، دادستان بندرعباس و جمعی از قضات محاکم قضایی از زندان بندرعباس بازدید کردند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها