رییس کمیته استعدادیابی وجوانان فوتبال استان خبر داد

پایان طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال درهرمزگان



رئيس کمیته استعدادیابی وجوانان استان هرمزگان با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال کشور از پایان مرحله دوم این طرح در بندرعباس خبر داد.
  
به گزارش صبح ساحل، منصور رییسی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال پسران گفت:   از ۹۰ فوتبالیست در مرحله نخست در شهرهای پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم و بندرعباس استعدادیابی انجام شد و  پس از ارزیابی و بررسی شرایط نوآموزان در نهایت با انتخاب ۳۵  نفر از شرکت کنندگان از سوی استعدادیابان در مرحله دیگری ادامه پیدا کرد.
وی افزود: در مرحله دوم این طرح که به میزبانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس دنبال شد، پس از ارزیابی نوآموزان از سوی استعدادیابان در پایان  ۲۰ فوتبالیست به عنوان بازیکن شاخص و برتر استان به اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴سال کشور معرفی شدند.
رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان استان تصریح کرد: اسامی این نفرات طی روزهای آتی از سوی کمیته استعداد یابی و جوانان هیات فوتبال اطلاع رسانی می شود.
گفتنی است: محمد رحمان زاده، محمد کریمی، حسین آتشین، فریدون ملیوار، سبحان کوهی، محسن مرادی، حسن معماری و ولید بلبلی به عنوان استعدادیاب و حمید رضا سایبانی و عارف دریس  مدرسان فدراسیون  مسئولیت نظارت و ارزیابی سطح فنی شرکت کنندگان در این طرح را بر عهده داشتند.
  
پایان طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال درهرمزگان
پایان طرح استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال درهرمزگان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها