آرین رفیعی بندری حکم دبیری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را دریافت کرد



طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان،  شهریار ایرجی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان ، سرپرست دبیری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان معرفی  شد.
           
   
به گزارش صبح ساحل،  با حکم شهریار ایرجی رئیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان، آرین رفیعی بندری به عنوان سرپرست دبیری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی منصوب شد.
در حکم شهریار ایرجی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان و رئیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هرمزگان خطاب به آرین رفیعی بندری آمده است: با توجه به علاقمندی جنابعالی به ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی و ورزش های همگانی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دبیری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان منصوب می شوید.  انتطار می رود ضمن هماهنگی و تعامل با زیر مجموعه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان و سایر نهادهای مرتبط در توسعه فعالیت های فرهنگی و گردشگری تحت پوشش این حوزه اهتمام نمائید. در این مراسم شهریار ایرجی در باره فعالیت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مطالبی بیان کرد و آرین رفیعی را فردی توانمند معرفی کرد. وی بیان داشت: امیدوارم با حضور ایشان در این کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان جان دوباره ای بگیرد.
در ادامه مظفر خادمی مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان این انتخاب را شایسته دانست و گفت: آرین رفیعی سابقه خوبی در ورزش دارد و با مشورتی که رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بنده داشت با سرپرستی دبیری ایشان موافقت کردم. وی اظهار داشت: امیدوارم همان گونه که هیات اتومبیلرانی و موتور سواری موفقی داریم ، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هم بتواند برای رشد این کانون تلاش کنند. 
در ادامه حکم سرپرست دبیری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آرین رفیعی بندری توسط مدیرکل ورزش و جوانان به ایشان داده شد.
آرين رفيعى بندرى متولد ۱۳۶۶ است که در کارنامه ورزشی خودش مسوولیت  كميته فوتبال ساحلى شهرستان بندرعباس و مدير اجرايی تيم فوتبال شهردارى را دارد.
  
آرین رفیعی بندری حکم دبیری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را دریافت کرد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها