لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور :

شاهکار فولاد هرمزگان در تبریز



تیم فوتبال فولاد هرمزگان برابر تیم مس سونگون  دست به شاهکار بزرگ زد.

  

به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ، فولاد هرمزگان در ورزشگاه یادگار امام  تبریز مقابل مس سونگون  به برتری یک بر صفر دست یافت.

تک گل فولاد هرمزگان در این دیدار را هادی دهقانی به ثمر رساند. نماینده هرمزگان با این برد ، ۱۰ امتیازی شد و با یک پله صعود به رتبه پنجم جدول رده بندی گروه الف این پیکار ها رسید. در سایر دیدارهای هفته هفتم گروه اول،  اترک بجنورد در خانه چهار گل از اسپاد تهران دریافت کرد. فولاد نوین اهواز و پاس همدان یک یک شدند. ایمان سبز در خانه با نتیجه یک یک مقابل بعثت کرمانشاه متوقف شد. نود ارومیه با یک گل اورکی اسلامشهر را از پیش رو برداشت و ویستاتوربین تهران در خانه با سپید رود رشت بدون گل مساوی کرد. در پایان هفته هفتم در گروه اول،  فولاد نوین اهواز با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. 

مس سونگون ورزقان با ۱۱ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. سپید رود رشت با ۱۱ امتیاز و به دليل تفاضل گل سوم است. ایمان سبز شیراز، فولاد هرمزگان و نود ارومیه تیم های ۱۰ امتیازی هستند که به دلیل تفاضل گل در مکان های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.

پاس همدان با ۹ امتیاز هفتم است. بعث کرمانشاه و اسپاد تهران با ۷ امتیاز هشتم و نهم هستند. اترک بجنورد با ۶ امتیاز دهم، دو تیم پانیک تالش و اورکی اسلامشهر با ۴ امتیاز و تفاضل گل یازدهم و دوازدهم و ویستاتوربین با سه امتیاز سیزدهم است. در گروه دوم جای که شهرداری بندرعباس در آن قرار گرفته است ، تیم شهرداری نوشهر با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر با ۱۴ امتیاز و به لیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. نفت گچساران و داماش گیلان با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم، آریو اسلامشهر و شهدای رزکان البرز با ۱۲ امتیاز ششم و هفتم، شهدای بابلسر با ۱۰ امتیاز هشتم،  شهرداری بم با ۹ امتیاز نهم، نیروی زمینی تهران با ۶ امتیاز دهم ، شهرداری بندرعباس با ۵ امتیاز یازدهم، کیان سام بابل با ۴ امتیاز دوازدهم،  شاهین تابان بوشهر با ۳ امتیاز سیزدهم و مس نوین کرمان با ۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است‌.

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر به رقابت می پردازد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها