تشکیل ۶۸ مورد پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه شب یلدا در هرمزگان



معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا ۶۸ مورد پرونده تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: دو هزار و ۳۵۶ مورد بازرسی در طرح نظارتی ویژه شب یلدا در هرمزگان صورت گرفته است.

وی افزود: رصد این بازرسی‌ها با اولویت رصد وضع بازار کالا به‌ ویژه کالاهای اولویت‌دار شامل آجیل، شیرینی، میوه و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌ نظارتی صورت گرفته است.

پیروی منش خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده ، ۶۸ مورد پرونده تخلف به ارزش ۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پیروی منش با اشاره به همراهی مردم در طرح نظارتی مذکور عنوان کرد: در این مدت هم استانی ها ۷۶ مورد از شکایات خود را بصورت تلفنی در سامانه ۱۲۴ ثبت نموده اند که عمده این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پایان تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها