پرستار خانگی در میناب پس از دزدی طلاجات دستگیر شد

سرقت از سالمندان با داروی بیهوشی



پرستار خانگی در میناب  که با خوراندن داروی بی‌هوشی به سالمندان، اموالشان را سرقت می‌کرد دستگیر شد. این زن حدود 35 ساله با درج آگهی به‌عنوان پرستار خانگی،کهنسالان مرفه را شناسایی وبا جلب اعتماد، وارد خانه آنها می‌شد. وی  پس از فعالیت شبانه‌روزی در یک فرصت مناسب، زن های مسن را بی‌هوش و پس از سرقت وجوه نقد و طلاجات به استان فارس متواری می شد.این پرستار قلابی هفته گذشته  پس از چندین ماه فرار،  زمانی که  تصور می‌کرد آب از آسیاب افتاده است به  شهرستان میناب مراجعه کرد  اما  در همان مدت، دستگیر و روانه زندان شد. تحقیقات در خصوص پرونده  این سارق ادامه دارد. 
      
بیهوش کردن زن 91 ساله 
مرد جوانی به پلیس میناب  مراجعه کرد و از سرقت خانه مادرش خبر داد.وی گفت: «مادرم 91 ساله  است و نمی‌تواند به‌تنهایی کارهایش را انجام دهد.من و خواهر و برادرانم به علت مشغله کاری نمی‌توانیم هرروز به او سر بزنیم، تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. تا اینکه در فضای مجازی با آگهی یک پرستار خانگی مواجه شدیم، در تماس با شماره درج‌شده در آگهی،پس از صحبت‌های اولیه  از او خواستیم به منزل مراجعه کند، پس از مشاهده این زن جوان، او را قابل ‌اعتماد دانستیم و درنهایت او  را استخدام کردیم».وی ادامه داد:همه‌چیز خوب بود تا اینکه روز حادثه با پرستار تماس گرفتم که جویای حال مادرم باشم اما جوابگو نبود ،به خانه مادرم مراجعه کردم اما به‌محض ورود  با مادر که بی‌هوش افتاده بود، مواجه شدم، از پرستار خبری نبود، خانواده را باخبر کردم ، مادر  را به دکتر رساندیم و کادر درمان به ما گفتند که مادرم با داروی بی‌هوشی مسموم شده است، بعد متوجه شدیم طلاجات به ارزش 700 میلیون تومان و 30 میلیون تومان وجه نقد به سرقت رفته است، ما به پرستار مشکوک هستیم».
     
 سابقه سرقت 
با شکایت  وی تحقیقات برای شناسایی پرستار جوان آغاز شد اما پلیس  در ادامه جستجو  متوجه شدند که مظنون به سرقت  از میناب گریخته است. بررسی‌ها برای شناسایی پرستار قلابی ادامه داشت و مأموران در این مدت متوجه شدند که چند ماه قبل نیز این متهم با همین شیوه و شگرد  از زن سالخورده  دیگری 5 میلیون تومان سرقت کرده است. 
خانواده مالباخته  قبلی نیز  با دیدن آگهی استخدام این پرستار خانگی،تماس گرفته و استخدامش کرده بودند. اما بعد از چند روز زن مسن  با خوراندن داروی بی‌هوشی مسموم شده بود و...
      
 اعتراف 
زن جوان  حدود 7 ماه  بعد از سرقت برای انجام کاری به شهرستان میناب مراجعه کرد اما وی درهمان روز یعنی در 26 دی‌ماه جاری دستگیر شد.بنابراین شاکیان‌ با این متهم  مواجهه حضوری شده و زمانی که او را شناسایی کردند زن سارق ناچار به سرقت‌هایش اعتراف کرد.وی این‌گونه بیان داشته که پس از سرقت، به طلافروشی در میناب مراجعه کرده،طلاجات را به 100 میلیون تومان فروخته و بلافاصله  به خانه‌یکی از  دوستانش در استان فارس مراجعه  در آنجا مخفی‌شده بود. با اعتراف این سارق ، مال‌خر طلاجات نیز شناسایی و به دام پلیس افتاد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها