عاملان انتقال سوخت قاچاق در تنگه هرمز نقره‌داغ شدند



رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم از محکومیت و جریمه نقدی ۳۵۴ میلیارد ریالی برای عاملان انتقال سوخت قاچاق توسط یک فروند لنج باری در آب های حوالی تنگه هرمز خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، وحید ترکاشوند، اظهار کرد: یک فروند لنج باری که در حوالی تنگه هرمز در حال حرکت بود، توسط ناو تیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) شهرستان مرزی قشم به ظن قاچاق توقیف و پس از بازرسی مشخص شد حامل ۲۷۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به همراه پمپ و شلنگ های مخصوص انتقال سوخت است.

وی ادامه داد: پس از توقیف این لنج باری از سوی رزمندگان ناو تیپ ۱۱۲ ذوالفقار پرونده تخلف آن به همراه سه خدمه (یک نفر ناخدا و ۲ نفر مشارکت کننده در قاچاق سوخت) پس از تکمیل به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان مرزی ارسال شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم توضیح داد: شعبه اول این اداره در نتیجه بررسی و تحقیقات لازم، قاچاق بودن این محموله را محرز اعلام کرد و هر کدام از این سه خدمه را به اتهام قاچاق سوخت به مبلغ یازده میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ترکاشوند اضافه کرد: همچنین مالک این لنج باری توقیف شده نیز با توجه به اینکه از قاچاق سوخت اطلاع داشت به صورت جداگانه به مبلغ یازده میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

وی گفت: سوخت های کشف شده از شناور یادشده هم طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها