کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی آگاهی هرمزگان قاتل را در کرمان دستگیر کردند

درگیری خونین طایفه ای در «حسن لنگی»



قاتل 26 ساله اهل روستای «حسن لنگی» هرمزگان در استان کرمان دستگیر شد.  وی در سوم فروردین‌ماه جاری به همراه 7 نفر از همدستانش پس از تیراندازی و قتل از روستای حسن لنگی متواری و به سمت کرمان رفته بود که  بامداد 16 فروردین‌ماه جاری غافلگیرانه به تله  کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان  افتاد. همدستان وی نیز در شهرستان عنبر آباد کرمان دستگیر شدند. 
  

 درگیری خونین دو طایفه 

دو طایفه به علت اختلاف دیرینه از اول فروردین‌ماه جاری در روستای حسن لنگی از توابع شهرستان بندرعباس  با اسلحه به جان هم افتادند تا اینکه ساعت 23 و 50 دقیقه سوم فروردین‌ماه فشنگی از اسلحه  «حسین.د» 26 ساله به سمت جوان 22 ساله‌ای به نام محمد شلیک شد. پسر همسایه (محمد)،خون‌آلود نقش بر زمین شد. حسین  پس از این حادثه دردناک  بلافاصله  به همراه 7 نفر از عاملان تیراندازی از محل متواری شدند. کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از رد زنی و تحقیقات محل اختفای متهمان را شناسایی کردند و با تشکیل تیمی مجرب و با اخذ نیابت قضایی راهی یکی از روستاهای شهرستان عنبرآباد شدند. 
  

 اعتراف 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  بابیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام شدند گفت: بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد فردی بنام «حسین.د» در درگیری با استفاده از یک قبضه اسلحه وینچستر به سمت متوفی و دیگر افرادی که همراه وی بودند اقدام به تیراندازی کرده و به‌اتفاق همدست خود از محل متواری شده‌اند، مقتول درصحنه درگیری فوت‌شده است.به گفته سردار غلامرضا جعفری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری را به همراه 7نفر از همدستانش دستگیر شدندو در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه وینچستر پنج تیر کشف شد.این مقام انتظامی، با اشاره به اعتراف قاتل به جرم ارتکابی، انگیزه اصلی وقوع قتل را اختلافات قبلی وی با مقتول دانست یادآور شد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.سردار جعفری  از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرائم همانند گذشته بااحساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی، کشف و کنترل جرائم یاری کنند و در کنترل و نظارت فرزندان جوان و نوجوان خود جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.
روزنامه صبح ساحل
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها