لاپورتا بازگشت مسی به بارسلونا را تایید کرد



رئیس باشگاه بارسلونا در ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی با پاسخی که به هواداران این تیم درباره بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به نیوکمپ داد، آتش شایعات دراین‌باره را شعله‌ور کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، خوآن لاپورتا در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده به پرسش هواداران این تیم درباره بازگشت لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به جمع آبی‌اناری‌ها پاسخ «مثبت» داد.

قرارداد مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان سال جاری به اتمام خواهد رسید و در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان وی و تیم پاریسی پس از قهرمانی وی به همراه آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲، آینده وی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. کوچ به لیگ برتر آمریکا و بازی برای تیم آتلانتیک از جمله شایعات درباره مسی است و علاوه بر این، اینترمیامی که مدیریت آن را دیوید بکام، ستاره اسبق تیم ملی انگلیس برعهده دارد نیز دیگر مقصد محتمل برای وی محسوب می‌شود.

با این حال، بازگشت به بارسلونا هم یکی دیگر از گزینه‌های روی میز برای مسی است که در هفته‌های اخیر به شدت قوت گرفته و گفته می‌شود باشگاه کاتالونیایی مذاکرات با مرد آرژانتینی را آغاز کرده است.

در گرماگرم این شایعات، لاپورتا در آستانه دیدار بارسا برابر ختافه، در پاسخ به سوال یکی از هواداران این تیم درباره بازگشت مسی به بارسلونا، گفت «بله»؛ پاسخی که دل هواداران این تیم را گرم کرد.

مسی در سال ۲۰۲۱ پس از آنکه با بارسا به توافق مالی نرسید، قراردادش را تمدید نکرد و این یکی از اقدامات بزرگ و عجیب لاپورتا در بارگشت به سمت ریاست این باشگاه بود.

آبی‌اناری‌ها در حال حاضر با مشکلاتی از جمله رسوایی‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع می‌تواند نقل و انتقالات تابستانی این تیم تحت‌الشعاع قرار دهد.

رافا یوسته، نایب رئیس بارسا هم به‌تازگی از مذاکرات جاری با مسی پرده برداشت اما هیچ چیز به طور رسمی رسانه‌ای نشده است.

نشریه آ.اس اسپانیا در گزارشی غافلگیرکننده مدعی شده بود که باشگاه بارسلونا در دوران ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل سابق این باشگاه، طی سه سال مبلغ ۱.۵میلیون دلار به خوزه ماریا انریکز نِگرِیرا، نایب رئیس اسبق کمیته فنی داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا پرداخت کرده است.

نِگرِیرا از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا فعالیت می‌کرد. دفتر دادستانی ایالت بارسلونا مدعی است که آبی‌اناری‌ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ مبلغ مذکور را به حساب شرکت وی به نام «DASNIL ۹۵» واریز کرده‌اند.

بر اساس گزارش مذکور، نِگرِیرا که سابقه قضاوت در لالیگا را نیز در کارنامه دارد، در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۵۷۱، ۵۸۰ و ۳۴۱ هزار دلار دریافت کرده است.

لاپورتا درباره این اتهامات گفت: بارسلونا هرگز با نیت تغییر یا اعمال نفوذ در رقابت‌ها به منظور حصول منافع ورزشی، اقدامی نکرده است. دادگاه‌ها هیچ مدرکی پیدا نکرده‌اند چون چیزی وجود ندارد و چنین چیزی ممکن نیست. این اتهامات با هدف تخریب بارسلونا مطرح شده و خصمانه‌ترین حمله‌ای است که علیه بارسلونا صورت گرفته و هدفی جز تخریب اعتبار و بی‌ثبات‌سازی باشگاه دنبال نمی‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها