درخواست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان:

صنایع بزرگ اعتبارات مرمت آثار تاریخی هرمزگان را تامین کنند



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: صنایع بزرگ می‌توانند اعتبارات مرمت آثار تاریخی استان را در قالب مسئولیت اجتماعی تامین کنند.

    

به گزارش صبح ساحل، محمد محسنی در نشست مشترک با احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، با بیان این مطلب، افزود: اعتبارات برای بازسازی اماکن تاریخی بسیار ناچیز و اندک است و صنایع بزرگ استان می توانند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود اعتبارات مورد نیاز برای مرمت بناهای مهم استان را تامین کنند. ادامه داد: شهرستان بستک بیشترین آثار تاریخی ثبت شده در استان را داراست و برای حفظ و احیا دوباره این آثار کمک خیرین و دیگر ارگان‌ها را می‌طلبد.

وی ادامه داد: غرفه هرمزگان در جشنواره گردشگری سال گذشته در تهران از غرفه‌های برتر کشور بود که شهرستان بستک هم از فعال‌ترین غرفه‌ها در این نمایشگاه بوده است. 

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در این نشست با تشکر از عملکرد اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای برنامه‌های ملی و استانی این اداره کل حمایت کرد.

 احمد جباری در این نشست قول پیگیری برای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان در حوزه مرمت آثار تاریخی را داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان در ادامه این دیدار از پروژه‌های درحال مرمت و آثار تاریخی و مناطق گردشگری شهرستان بستک بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها