تذکر عضو شورای شهر بندرعباس برای انتصاب سفارشی و ناکارآمد در شهرداری؛

برای یک نفر، شهر را فدا نکنید


نویسنده: صبح ساحل

عضو شورای شهر بندرعباس طی تذکری به شهردار بندرعباس گفت: اگر تذکری داده می‌شود بنا بر خیرخواهی و تلاش برای بهبود زندگی مردم بندرعباس است.
"سیدمحمدرضا موسوی" با بیان اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس ٨ماه است در کماست، افزود: چه دلیلی دارد افراد سفارشی در مسندهایی با این اهمیت قرار گیرند و با آینده شهر و شهروندان بازی کنند؟
عضو شورای شهر عنوان کرد: شرایط نامطلوب میوه‌فروشان فصلی، دستفروشان مرکز شهر، نابه‌سامانی در استقرار دستفروشان در محدوده پیامبر اعظم (ص) مواردی است که رها شده. استقرار بساط‌های متفرقه در حوزه نوار ساحل به ویژه دخانیات نیاز به رسیدگی دارد. از مجموعه شهرداری در خصوص استاندارهای چندگانه گلایه کنم و خواهان این هستیم که روال تغییر کند.
وی با بیان اینکه وضعیت تنظیف شهر تعریفی ندارد و بسیاری از معابر با مشکل نظافت مواجه هستند، عنوان کرد: در محلات بافت قدیمی شهر به بهانه فرسوده بودن کیفیت کار خدماتی کم شده، تا جایی که در حوزه بهسازی بوستان‌های نیاز به کار عمیق وجود دارد که انجام نشده است.
موسوی با بیان اینکه برای یک نفر یک شهر را فدا نکنید، گفت: شخصی در هر حوزه‌ای توان مدیریتی ندارد را تغییر دهید حتی اگر پشتیبان سیاسی قوی دارد.
سخنگوی شورا با بیان اینکه از رییس شورا درخواست طرح تحقیق و تفحص از ١٩٢ واحدی را دارم، اظهار کرد: مسئول وقت شهرداری در زمان واگذاری این مجتمع باید برای پاسخگویی به افکار عمومی و کارمندان گرفتار شهرداری حاضر شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها