سخنگوی شرکت هما:

زائران قشم در ۲۵ و ۲۶ خردادماه راهی عربستان می‌شوند



سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: زائرین قشمی خانه خدا برای نخستین بار ۲۵ و ۲۶ خرداد به صورت مستقیم با دو پرواز راهی عربستان می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، «حسام قربانعلی»، سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال برای نخستین بار به جهت ایجاد تسهیلات برای اعزام زائرین اهل تسنن در دو منطقه چابهار و قشم نیز پرواز فوق العاده و مستقیم خط هوایی ایران ایر به کشور عربستان قرار داده شد.

وی با بیان اینکه در سالیان گذشته نیز شهروندان قشمی برای اعزام به خانه خدا مجبور بودند با شناور خود را به بندرعباس رسانده و از آنجا به کشور عربستان عازم شوند، اضافه کرد: با توجه به سختی مسافت و مشکلات سفر دریایی نیز با پیگیری های مدیرعامل شرکت هما نیز تسهیلات سفر مستقیم از قشم به کشور عربستان در نظر گرفته شد.

قربانعلی با اشاره به اینکه با پیگیری های پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص هماهنگی و ایجاد تسهیلات سفر نیز پرواز دوم از قشم به عربستان سعودی در نظر گرفته شد، بیان کرد: همکاری و هماهنگی ایده آلی در این خصوص صورت گرفت که باید از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این زمینه تقدیر و تشکر کرد که پشتیبانی های لازم را در جهت سهولت سفر زائرین خانه خدا صورت گرفت.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه ۲۳۳ نفر در پرواز نخست و ۲۳۷ نفر در پرواز دوم از قشم به خانه خدا اعزام می شوند، گفت: پرواز نخست روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۷ و پرواز دوم روز جمعه ۲۶ خرداد ساعت ۱۹ صورت می گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها