با همکاری واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

دوره مربیگری درجه سه آب‌های آرام قایقرانی



دوره مربیگری درجه سه آب‌های آرام قایقرانی به میزبانی شهرستان بندرعباس با همکاری واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان  هرمزگان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، این دوره با حضور ۳۰ مربی از شهرهای بندرعباس ، بندر لنگه، قشم ، ابوموسی و بندرخمیر برگزار شد‌. مدرسان دوره  آرزو پاسلار رئیس هیئت قایقرانی استان هرمزگان و خاتون کریمی از مدرسان فدراسیون قایقرانی بودند.


پاسلار یکی از مدرسان برجسته کشور و مربی تیم ملی درباره این دوره گفت: حضور شهرستان‌ها در این دوره مربیگری بسیار حائز اهمیت بود  که با همکاری هیئت‌های قایقرانی در سطح استان توانستیم جوانان با ذوق و فعال این رشته را شناسایی و برای مربیگری تربیت کنیم‌.


وی در بیان داشت:  سال ۱۴۰۲ سال آموزش و تقویت مربیان هیئت‌های قایقرانی استان هرمزگان می‌باشد که همکاران من شبانه روز تلاش می‌کنند که با به روزترین سیستم‌های آموزشی بتوانیم مربیان خوبی را تربیت و به جامعه ورزش استان هرمزگان عرضه داریم.


در ادامه پاسلار اضافه کرد: کارگاه های آموزشی هیئت قایقرانی ادامه دارد و در بخش‌های مختلف ورزشی کلاس‌های مربیگری و داوری برگزار می‌شود و در سال جاری تمام شهرستان‌های استان هرمزگان دارای مربی‌های حرفه‌ای و کارآموزده می باشند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها