در دو دیدار تدارکاتی

یک تساوی و یک شکست برای شاگردان کریمیان



تیم فوتبال فولاد هرمزگان که خود را جهت حضور قوی در مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم کشور آماده می کند دو دیدار تدارکاتی در بروجن برگزار کرد.

به گزارش صبح ساحل، فولاد هرمزگان در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی بدنسازی خود در بروجن به مصاف تیم سپاهان "ب" رفت و با این تیم که در مرحله پلی‌آف لیگ دسته سوم حضور دارد  به تساوی بدون گل  دست یافت.


تیم فولاد هرمزگان در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم نفت و گاز گچساران که مدت هاست تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در لیگ یک آغاز کرده است  رفت. شاگردان کریمیان د ر این بازی و در آخرین روز اردوی بروجن  با نتیجه دو بر یک شکست خورد.


در پایان اردوی نخست که بیشتر بر روی شناخت نفرات و کارهای بدنی تاکید شده بود، تیم فولاد هرمزگان جهت ادامه اردوی آماده سازی راهی شهر شیراز شد. همچنین در ادامه جذب بازیکن و تمدید قرارد ها ، میلاد قنبری قرارداد خود را با تیم‌ بزرگسالان فولاد هرمزگان تمدید کرد. قنبری سابقه پوشیدن پیراهن ون پارس اصفهان و حضور در رشته های فوتبال ساحلی و فوتسال و کسب عناوین مختلف را در کارنامه دارد.  همچنین ارسلان آزادی قرارداد خود را با تیم‌ بزرگسالان فولاد هرمزگان تمدید کرد.


ارسلان آزادی، مدافع مستحکم و توانمند فولاد هرمزگان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با فولاد هرمزگان را تمدید کرد. آزادی علاوه بر فولاد هرمزگان حضور در تیم های پرسپولیس تهران، شمس آذر قزوین، نود ارومیه و هوادار تهران را در کارنامه دارد.اسماعیل پوردرویش مدافع بلندقامت و توانمند هرمزگانی فوتبال کشورمان به تیم فولاد هرمزگان پیوست.


پوردرویش سابقه پوشیدن پیراهن تیم های خوشه طلایی ساوه و شهرداری بندرعباس را در کارنامه دارد.ایمان شوریابی بازیکن بلندقامت و با تجربه فوتبال کشورمان بار دیگر با حضور در بندرعباس این بار با پیراهن فولاد هرمزگان در میادین حاضر می شود.شوریابی  سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های فجرسپاسی، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و ون پارس اصفهان را در کارنامه دارد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها