فوتبال نونهالان شهر جاسک

اروند بر سکوی قهرمانی ایستاد



مسابقات فوتبال نونهالان شهر جاسک به همت هیئت فوتبال و با همکاری اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  مسابقات فوتبال نونهالان شهر جاسک با شرکت چهار تیم  به صورت دوره آیی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید لشکری جاسک برگزار شد و با قهرمانی تیم  اروند به پایان رسید.
تیم اروند با مربیگری شهداد آمای موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود.
تیم های ذوالفقار بسیج و ایثارگران به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند. 
در این مسابقات متین زارعی از تیم اروند آقای گل، بهرام مهرابی از تیم ذوالفقار بهترین بازیکن ، کیان ارجمند از تیم ذوالفقار بهترین دروازبان و مهران بهروز آرمان گابریگی از تیم ذوالفقار به عنوان پدیده های این مسابقات شدند  و جوایزی دریافت کردند.
مراسم اهدا جوایز این مسابقات باحضور  علی نسب فرمانده بسیج جاسک ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، احمد ارجمند رئیس هیئت  فوتبال جاسک و مسولین ادارات وپیشکسوتان ورزش برگزار شد. 
علی نسب فرمانده بسیج جاسک گفت:  ورزش موجب می شود جامعه ای سالم داشته باشیم و  با ورزش می شود جامعه را با نشاط کرد.
فرمانده بسیج جاسک گفت: خوشحال هستم در جمع نونهالان شهرستان که آینده سازان  ورزش این شهرستان هستند حضور پیدا کردم و از بازی کردن آن ها لذت بردم. وی اظهار داشت: توجه به نونهالان و نوجوانان باید مدنظر مسولین ورزش باشد و  این کار خوب اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال را به فال نیک می گیریم  که برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کردند و همه دستگاه‌ها و نهاد ها بایستی از ورزش شهرستان حمایت کنند.
فرمانده بسیج جاسک بیان داشت: بسیج در کنار ورزش جاسک می باشد  و از هیئت ها و تیم های ورزشی این شهرستان پشتیبانی می کند.
وی از مسولین برگزاری این مسابقات به ویژه هیئت فوتبال جاسک تشکر کرد و در پایان جوایر کاپ قهرمانی مسابقات اهدا شد. افشین احمدی،  منصور رنجبری،  جهانگیر دریایی،   احمد سعادتی و  احمد ارجمند. در برگزاری مسابقات فوق و داوران شهرستان در امر قضاوت همکاری خوبی داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها