احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در ارتفاعات هرمزگان



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.


به گزارش صبح ساحل، «مرضیه سی سی پور»، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر با رشد ابر‌های همرفتی در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.


وی اضافه کرد: احتمال وقوع تگرگ و تند باد لحظه‌ای و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست. سی سی پور افزود: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی در ساعات بعدازظهر و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در برخی نقاط مرکزی ضمن افزایش ابرناکی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.


وی ادامه داد: دریا نسبتا آرام است در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با توجه به افزایش ابرناکی و احتمال افزایش لحظه‌ای باد، تنگه‌ی هرمز کمی مواج است.

سی سی گفت: با تشدید باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور در امروز تا اوایل هفته آینده، احتمال گردوغبار در برخی نقاط شرقی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی افزود: از لحاظ دمایی در غالب نقاط استان از جمله مناطق شرقی تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها