سارقان میلیاردی ارزهای دیجیتال در کیش دستگیر شدند



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سارقان ارزهای دیجیتال به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ «علی اصغر جمالی» در تشریح جزئیات این دستگیری اظهار کرد: در پی شکایتی مبنی بر سرقت از کیف پول دیجیتال بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با سوء استفاده از رابطه دوستی و دسترسی غیر مجاز به کیف پول الکترونیکی مالباخته اقدام به کلاهبرداری ارز های دیجیتال به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه سارقان پس از سرقت ارزهای دیجتیال آن ها را در کیف پول‌های مختلف الکترونیکی به صورت متعدد جا به جا کردند تا هیچ ردی از آنان باقی نماند، ادامه داد: با اقدامات پلیسی، متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد:‌ ضمن توقیف کیف پول های الکترونیکی و بازگشت وجه به مالباخته، پرونده قضائی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی http:‎//www.cyberpolice.ir‏ و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع‌ رسانی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها