لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

پالایش نفت در مشهد به دنبال چهارمین پیروزی



هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه ۲۸ مهر برگزار خواهد شد، اما در تنها بازی روز شنبه ۲۹ مهر ماه نماینده هرمزگان به مصاف حریف مشهدی خود خواهد رفت.

به گزارش صبح ساحل، در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم پالایش نفت بندرعباس شنبه ۲۹ مهر ماه بیرون از خانه به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت. تیم پالایش نفت بندرعباس که در هفته گذشته موفق شد دو بر یک فولاد زرند ایرانیان را شکست دهد و با ۱۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده است در هفته دهم به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت که بازی هفته قبل خود را در اصفهان با نتیجه دو بر یک به گیتی پسند واگذار کرده است و تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به پالایش و با ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.


تیم پالایش نفت بندرعباس تا پایان هفته نهم لیگ برتر سه پیروزی،  سه مساوی و سه شکست در کارنامه دارد و تیم فرش آرا مشهد در ۹ بازی که انجام داده است دو پیروزی،  پنج مساوی و دو باخت در کارنامه دارند که نزدیکی امتیازات دو تیم سه امتیاز این دیدار را برای آن ها حساس کرده است.  بازی پالایش نفت بندرعباس و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی برگزا خواهد شد.


در سایر دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که همه آن ها جمعه ۲۷ مهر ماه برگزار  خواهد شد و شهرداری ساوه از تیم مس سونگون میزبانی خواهد کرد. آنا صنعت قم در خانه با گیتی پسند اصفهان بازی می کند. فولاد زرند ایرانیان با کراپ الوند در سالن دانشگاه آزاد قزوین بازی می کند. سفیر گفتمان تهران میزبان مقاومت البرز است که مهدی صادقی داور هرمزگانی داور اول این دیدار است. پوشاک حافظ ساری با گهر زمین سیرجان دیدار خواهد کرد و ایرالکو اراک با سن ایچ ساوه دیدار خواهد کرد.


تا پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنايع گیتی پسند اصفهان با ۲۷ امتیاز صدرنشین است.


تیم مس سونگون با ۲۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. گهر زمین سیرجان با ۱۷ امتیاز، سفیر گفتمان تهران با ۱۶ امتیاز، آنا صنعت قم با ۱۵ امتیاز،  کراپ الوند ایرانیان با ۱۳ امتیاز،  پالایش نفت بندرعباس با ۱۲ امتیاز، شهرداری ساوه با ۱۲ امتیاز، فرش آرا مشهد با ۱۱ امتیاز، ایرالکو اراک با ۱۰ امتیاز، سن ایچ ساوه با ۹ امتیاز ، پوشاک حافظ ساری با ۴ امتیاز، مقاومت البرز با ۴ امتیاز و فولاد زرند ایرانیان با ۳ امتیاز در مکان های سوم تا چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها