توقیف نیسان با 100 کیلوگرم تریاک در میناب



فرمانده انتظامی میناب از کشف 100 کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امروز عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی بر روی باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را از شهر هشتبندی میناب انتقال دهند.
 
وی افزود: در این راستا دو اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یک اکیپ از پاسگاه انتظامی هشتبندی به محل مورد نظر اعزام و طی کنترل نامحسوس، خودروی نیسان فاقد پلاک حامل بار موادمخدر را با یک سرنشین شناسایی کردند.
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی به خودرو مورد نظر دستور ایست صادر گردید که راننده بدون توجه به فرمان پلیس با تغییر مسیر اقدام به فرار نموده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران سرنشین خودرو دستگیر و خودرو حامل مواد توقیف شد.
 
سرهنگ قاسمی اذعان داشت: در بازرسی از خودروی مذکور 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی میناب با اشاره به پیگیری جهت دستگیری راننده ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها