شطرنج بلیتس برنده شو هرمزگان:

شطرنجباز کرمانی عنوان قهرمانی را کسب کرد



سومین دوره مسابقات شطرنج بلیتس برنده شو کاپ شانزدهمین جام هرمزگان  با شرکت ۷۵ شطرنجباز از ۵ استان کشور ، در ۱۱ دور به روش سوئیسی با سرداوری داور فیده فاطمه سرفراز شکوهی در بندرعباس برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل در پایان این مسابقات ایلیا درینی از کرمان اول شد. محمد مهدی علیزاده  از کرمان دوم و محمد اصبحی از هرمزگان در مکان سوم ایستاد.
ایلیا شول از کرمان و نیما نجفی از هرمزگان چهارم و پنجم شدند. بانوی برتر این مسابقات فاطمه سنچولی از سیستان و بلوچستان ، بازیکن برتر بین ۱۶۰۰ الی ۱۷۹۹
عرشیا لونی  از هرمزگان،  میلاد سلیمانیان از هرمزگان و  حسین انصاری از هرمزگان شدند. بازیکن برتر بین۱۲۰۰ الی ۱۴۹۹‌  محمد علی طاهری از هرمزگان، سید امیر محمد موسوی از هرمزگان و  وحید ایران نژاد پاریزی از هرمزگان معرفی شدند. بازیکن برتر زیر ۱۲۰۰ و بدون درجه مهدی بختیاری  از هرمزگان، علیرضا میاندهی از فارس و اقبال نهتانی از سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.
در رده سنی زیر ۱۲ سال ، تانیا سروی از فارس و  محمد طاها سلیمانی خورگو از هرمزگان اول و دوم ، در رده سنی زیر ۱۰ سال  سید آروین تراب زاده از بوشهر و آصف پلوان از هرمزگان اول و دوم ، در رده سنی زیر ۸ سال  محمد علی ریشهری از بوشهر و امیر عباس میرزایی از هرمزگان اول و دوم شدند.
محمد مهدی علیزاده قهرمان شد
سومین دوره مسابقات سریع شطرنج برنده شو کاپ  شانزدهمین جام هرمزگان  با شرکت ۷۹ شطرنج باز از ۵ استان کشور ، در ۹ دور به روش سوییسی با سرداوری داور فیده فاطمه سرفراز شکوهی در بندرعباس برگزار شد‌.
در پایان این مسابقات محمد مهدی علیزاده از کرمان،  ایلیا درینی از کرمان، مجتبی وحدانی از فارس، شهرام سالاری از هرمزگان و محمد لطیف پور از فارس اول تا پنجم‌ شدند. بانوی برتر فرانک فکری از هرمزگان، بازیکن برتر بین ۱۶۰۰ الی ۱۷۹۹ ، مهدی زاهدی از هرمزگان،  عرشیا لونی از هرمزگان، عادل عبدالصمدی از هرمزگان، بازیکن برتر بین۱۴۰۰ الی ۱۵۹۹ ،  ایلیا شول از کرمان، علیرضا میاندهی از فارس و سینا صادقی از هرمزگان، بازیکن برتر بین ۱۲۰۰ الی ۱۳۹۹ ، محمد متین خازنی پور از هرمزگان، رضا رستمی نژاد از هرمزگان و داریوش رضایی از هرمزگان
، بازیکن برتر زیر ۱۲۰۰ و بدون درجه ، مهدی بختیاری از هرمزگان، نواب طاهری از هرمزگان و اقبال نهتانی از سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
در رده سنی زیر ۱۲ سال ، سید امیر محمد موسوی از هرمزگان و حنظله خوشرو از هرمزگان اول و دوم شدند.
در رده سنی زیر ۱۰ سال ،  کارت ادبی از هرمزگان اول شد.
سید آروین تراب زاده از بوشهر در مکان دوم ایستاد.
در رده  سنی زیر ۸ سال،  امیر عباس میرزایی از هرمزگان اول و محمد علی ریشهری از بوشهر دوم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها