حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی برای تامین مخارج عروسی!



هادی عامل، گزارشگر کشتی، از دلیل حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی با وجود مصدومیت پرده برداشت.

 

به گزارش صبح ساحل، هادی عامل، گزارشگر و کارشناس کشتی در پاسخ به این سوال که فوتبالیست‌ها پاداش میلیاردی می‌گیرند، اما چرا حسن‌ یزدانی، کشتی‌گیر پرافتخار ما باید برای‌ نهصد میلیون جایزه بازی‌های آسیایی سلامتی‌اش را به خطر بیندازد، گفت: من خیلی ظریف گفتم که شأن و شخصیت‌ پهلوان‌مان زیر سوال نرود اما اگر بخواهیم با صداقت بگوییم‌ مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات آسیایی هانگژو همین پاداش گرفتن بوده است.

عامل ادامه داد: حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم ‌هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند، نمی‌خواستم موضوع را باز کنم اما شما من را مجبور کردید که بگویم چرا باید این‌طور باشد! حسن یزدانی ۹ مدال دارد. ما مخالف این نیستیم چرا به آنها آنقدر پاداش دادند، چون فوتبال ورزش مورد علاقه من هم هست، اما برای بسکتبال و کشتی و تکواندو و سایر رشته‌ها هم درصد پاداش عادلانه‌ای درنظر بگیرند.

او اضافه کرد: واقعا در آن روزها این‌ موضوع را لمس کردم که در روحیه حسن یزدانی و بقیه بچه‌ها تاثیر داشت. وقتی تبعیض و بی‌عدالتی باشد دلسردی به وجود می‌آید. به آنها دادید حق آنها بود اما خب به اینها هم بدهید دیگر! اینها که این‌ جوایز را این‌طور تقسیم می‌کنند اصلا ورزشی نیستند و بزرگ‌ترین ‌مشکل ورزش ما هم‌ حضور غیرورزشی‌ها در ورزش است. من اصلا سیاسی‌ها را نمی‌شناسم و اگر بخواهم ۵ وزیر را نام‌ ببرم ‌بلد نیستم، ‌چون کار من ورزش است و مطالعه ورزشی است. اما این تبعیض‌ها دل بچه‌ها را آزرده کرد. هادی عامل در پایان ابراز امیدواری کرد کشتی کشورمان در المپیک‌ بتواند با کسب مدال‌های رنگارنگ‌ دل مردم ‌کشورمان را شاد کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها