باند سارقان اماکن خصوصی در هرمزگان دستگیر شدند



رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري باند سارقان اماکن خصوصي در استان خبرداد.
 

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجيد کرمي امروز در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي و ساختمان هاي نيمه کاره و متواري شدن سارقان ، پيگيري موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان ضمن شناسايي محل هاي سرقت و بررسي شيوه و شگرد هاي بکار رفته در سرقت ها با تشکيل تيمي به محل اعزام و در نهايت خودرو ام وي ام سارقان را در يکي از محلات شناسايي کردند.

اين مسئول انتظامي اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقيقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاريخ اعلامي خودرو دست فرزندش که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده بوده که با بررسي دقيق سوابق متهم مشخص شد داراي سوابق متعددي در خصوص انواع جرائم بويژه سرقت مي باشد که با هماهنگي قضائي متهم در مخفيگاهش دستگير شد.

سرهنگ کرمي خاطر نشان کرد: متهم دستگير شده در بازجويي فني بعمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستي فردي ديگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به بک مالخردر بندرعباس فروخته اند که طي عملياتي ديگر دو متهم ديگر نيز در مخفيگاهشان دستگير ودر بازسي از مخفيگاه متهمان تعدادي اموال سرقتي کشف و ضبط شد .

رئيس پليس آگاهي هرمزگان با بيان اينکه تلاش ماموران براي شناسايي مالباختگان جهت تحويل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد ، بيان داشت: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها