به مناسبت هفته بسیج و شهدای نیروگاه بخار برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات و کارگری



سومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات و کارگری به نام شهدای نیروگاه بخار بندرعباس برگزار خواهد شد.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس تربیت بدنی بسیج ادارات و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس گفت: سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج ادارات و کارگری مزین به نام شهدای نیروگاه بخار بندرعباس برگزار می شود.
مسلم کریمی در نشست با مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان افزود: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی در ۵ رشته فوتسال آقایان، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و تیراندازی آقایان و بانوان برگزار می شود. وی با احترام به جایگاه شامخ شهدای نیروگاه بخار بندرعباس گفت: در موضوع فرهنگی از خانواده چهار شهید نیروگاه بخار بندرعباس، شهید حسین شهابی پور، شهید محمد سالاری، شهید رضا خوشبخت و شهید رحمان باقر جیران تکریم و قدردانی می شود.
کریمی زمان برگزاری این جشنواره را دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در دو سال گذشته جشنواره با نام شهید یعقوب آرامش و شهدای امنیت و سلامت با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد. در این نشست  مهدی قنبری فرمانده بسیج ادارات و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس از عملکرد  داریوش محمودی مدیرعامل مدیریت تولید برق هرمزگان قدردانی کرد. جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات و کارگری با هدف تشویق کارگران و کارمندان به ورزش و ترویج ورزش همگانی و عمومی برگزار می شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها