بازدید مدیرکل بازرسی استانداری از ستاد انتخابات شهرستان رودان



مدیرکل بازرسی استانداری و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان از ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان رودان با حضور فرماندار این شهرستان با هدف بررسی میدانی فرایند انتخابات در راستای اعمال نظارت بر روند برگزاری انتخابات، آبان ماه سال جاری، بازدید کرد.

 



به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی، مدیر کل بازرسی استانداری و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان در این بازدید به برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و افزود: قطعا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و تداوم نیاز آن در جامعه بر ضرورت آگاهی بخشی عمومی تاکید کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته در فرمانداری شهرستان رودان، خوشبختانه، کلیه تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی، اندیشیده شده است.

اعتمادی در ادامه بر برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ و پایداری امنیت انتخابات تاکید کرد و ابراز کرد:وزارت کشور به عنوان متولی امر انتخابات موظف ومکلف است زمینه تحقق عینی انتخابات سالم، ایمن، رقابتی و با مشارکت بالا، فراهم نمایدکه خوشبختانه این مهم درهرسه مرکز حوزه انتخابیه استان برنامه ریزی وهدفگذاری شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان افزود: آمادگی ستاد های انتخاباتی استان در فرآیند برگزاری دو انتخابات پیش رو در زمینه ی اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و صحیح از فعالیت ها می تواند زمینه مشارکت بهتر و بیشتر مردم را فراهم کند.

وی اظهار کرد: برابر بررسی های بعمل آمده، خوشبختانه با درایت و محوریت استاندار هرمزگان، تعامل و هم افزایی مطلوبی میان هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی ایجاد شده است که در روند صحیح و قانونی انتخابات پیش روی، قطعاً تاثیر گذار خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها