مسابقات چهار جانبه مينى فوتبال روستای باغستان

بهزیستی کمشک بستک جشن قهرمانی بر پا کرد



یک دوره مسابقات چهار جانبه مينى فوتبال از سوی  هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان پارسیان و با همکاری بسیج ورزشکاران شهرستان ،  دهیاری و شورای اسلامی روستای خلف و باغستان برگزار شد.‌


به گزارش صبح ساحل،  در این دوره از مسابقات تیم‌های خور کرتی جاسک، بهزیستی کمشک بستک،  جزیره لاوان و باغستان خلف پارسیان در زمین چمن مصنوعی روستای باغستان با هم  رقابت کردند که در پایان با قهرمانی تیم بهزیستی کمشک بستک به پایان رسید و تیم‌های خور کرتی جاسک و جزیره لاوان دوم و سوم شدند.


دو تیم جاسک و پارسیان بازی اول را انجام دادند که دو تیم  ۲ بر۲ مساوی شدند و در ضربات پنالتی جاسک به پیروزی رسید.  در بازی دوم بستک با جزیره لاوان ۴بر۴ مساوی شدند که در ضربات پنالتی بستک به پیروزی رسید و فینالیست شد.


در دیدار رده بندی جزیره لاوان با شکست  پارسیان سوم شد. دیدار فینال  با حضور محمد دوان معاونت  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارسیان،  قنبرزادگان زادگان  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان،  جاسم بحری رئیس  شورای اسلامی شهرستان پارسیان و اعضای شورای اسلامی روستای باغستان و خلف برگزار شد. در این بازی  دو تیم کمشک بستک و جاسک  در پایان یک یک  مساوی شدند که در ضربات پنالتی بستک ۷ بر۶ پیروز شد  و به مقام قهرمانی دست یافت.


برای  تیم بهزیستی کمشک بستک، سینا صالحی، عبدالله شبانی، عبدالرحمن راستگو، محمد شبانی ، عبدالله دارشدار ، فرهاد عبدی ، عبدالله سرور و عبدالله شیردل با هدایت احمددارشدار و محمد عبدی ووسرپرستی حسن شبانی بازی کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها