مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:

مشارکت جامعه صیادی استان در ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی



مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، نماینده اداره کل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین و بهره برداران شیلاتی در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مسعود بارانی»، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به مشارکت جامعه صیادی استان در ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی گفت: بدون شک با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی برای جامعه و در باب مسئولیت‌های اجتماعی جامعه شیلاتی استان از هیچ حمایتی برای عزیزان استثنایی دریغ نمی‌کند.

بارانی با اشاره به اهمیت و ویژگی‌های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد: امید داریم با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.

وی هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند .

مسعود بارانی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی قابلیت های فردی و نقش موثری می توانند در جامعه ایفا کنند گفت : سرمایه گذاری در این مسیر باعث ارتقاءسطح پذیرش جامعه و زمینه سازی رفاه اجتماعی و آموزشی دانش آموزان توانا می شود.ایشان افزودند با توجه به استقبال مناسب جامعه صیادی استان به زودی شاهد انعقاد تفاهم نامه برای ساخت مدرسه ویژه نابینایان وکم بینایان خواهیم بود.

در ادامه رجبی، مدیر کل آموزش وپرورش استثنایی به بیان دستاوردهای آن اداره کل در حوزه ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی پرداخت و ضمن تشکر از مشارکت جامعه صیادی خواستار انعقاد تفاهم نامه در آینده نزدیک شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها