عاملان درگیری منجر به قتل نوجوان هرمزگانی دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: هشت فرد مرتبط با قتل نوجوان هرمزگانی در پارک دباغیان شهر بندرعباس دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: درپی اعلام درگیری دسته جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از پارک‌های شهر بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه پارک شهید دباغیان اعزام که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد چندین نفر باهم درگیر شدند که در این درگیری یک نوجوان هرمزگانی بر اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربان از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل و به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: با تلاش ماموران ۲ مظنون که سابقه پرسه زنی مداوم و مصرف موادمخدر در پارک را داشتند، دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند که با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی ۶ نفر دیگر از متهمان که در درگیری حضور داشتند، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی انجام شده به شرکت در نزاع دسته جمعی و درگیری با مقتول اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون مقتول که در زمان درگیری از وی سرقت شده بود، کشف شد.

وی گفت: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی، از بین متهمان قاتل اصلی که با ضربات چاقو اقدام به قتل مقتول کرده بود، شناسایی شده و در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها