شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان ‌در سراوان



فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح که پس از گذشت پنج روز به علت شدت جراحات در سحرگاه امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید. 

     

به گزارش صبح ساحل، سردار رضا شجاعی گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاک میهن عزیزمان، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یکی از اشرار و قاچاقچیان یک دستگاه خودرو را کشف و مقادیری قابل توجهی موادمخدر و کالای قاچاق را نیز کشف کنند.
وی افزود: در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم "سبحان جمالی " با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت پنج روز در سحرگاه امروز به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند عزیزانی همچون شهید "سبحان جمالی " در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.
شهید " سبحان جمالی " اهل و ساکن شهرستان زاهدان و مجرد است.


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها