به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برگزار شد

دوازدهمین همایش پروازی پاراگلایدر در بندرعباس



به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس، همایش گردشگری هوایی در بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان و جمعی از مسئولین و به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس، دوازدهمین همایش پروازی پاراگلایدر در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان گفت: همایش گردشگری هوایی با حضور بیش از ۳۰ خلبان از استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، تهران و اصفهان در محل بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی  با اشاره به این که در این همایش بیش از ۱۳۰ سورتی پرواز انجام‌شده افزود: همچنین بیش از ۳۰ سورتی پرواز دو نفره برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی به‌صورت رایگان انجام شد.

محمد حسینی اظهار داشت :  برای اولین بار یک سورتی پرش سقوط آزاد در این همایش انجام شد که مورد استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت.

وی  با تشکر از باشگاه ورزش‌های هوایی نوبند سبز و کمیته ورزش‌های هوایی که این برنامه را برگزار کرد گفت : ورزش‌های هوایی و گردشگری هوایی علاوه بر جذابیت‌های خاص خود موجب جذب گردشگر ورزشی نیز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار داشت : این‌ یک ظرفیت برای استان است که با استفاده از همایش‌های این‌چنینی جاذبه‌های ساحلی و دریایی استان را معرفی کنیم.

وی  تأکید کرد: در استان هرمزگان ۱۳ سایت پروازی در حال فعالیت است که امکان برگزاری همایش‌های پروازی بین‌المللی را نیز دارا است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها