استقرار ۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان



 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی جهت ارائه خدمات و تجهیزات رایگان پزشکی و درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از امروز چهارشنبه در این استان مستقر شدند.

               

به گزارش صبح ساحل، عطالله ناوکی روز سه‌شنبه در یک نشست خبری پیرامون برپایی اردوی جهادی پزشکی در استان افزود: برنامه گروه‌های پزشکی جهادی از فردا پنجشنبه ۲۳ آذرماه در محل مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس آغاز و به مدت چهار روز تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: این برنامه با حضور جهادی ۶۸ دندانپزشک و دستیار دندان پزشک، ۲ فوق تخصص و متخصص قلب، چهار فوق تخصص و متخصص زنان، چهار متخصص چشم پزشکی، ۲ متخصص داخلی، یک متخصص جراح و همچنین ۲ روانپزشک، ‏پرستار، داروساز، طب سنتی ایرانی، پزشک عمومی، مشاور و مامایی انجام می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان، با اشاره به اینکه این برنامه جهادی با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس انجام می‌شود، اظهار کرد: قرار براین است که در کنار جامعه ایثارگری، جامعه بهزستی و کمیته امداد و همچنین تعداد محدودی از سایر اقشاری که مشکل درمانی دارند، نیز ویزیت و درمان رایگان شوند.

ناوکی ادامه داد: این برنامه در روزهای پنجشنبه و جامعه ویژه جامعه ایثارگری شهرستان بندرعباس، روز شنبه جامعه ایثارگری رودان و میناب و روز یکشنبه نیز جامعه ایثارگی حاجی‌آباد، بندرلنگه و قشم است.

وی ابراز کرد: همچنین همه جانبازان نخاغی و ۷۰ درصد تحت پوشش بنیاد شهید هرمزگان نیز به همراه خانواده‌هایشان در روز شنبه ۲۵ آذرماه به صورت کامل ویزیت و چکاپ می‌شوند.

این مسوول یادآورشد: سال گذشته نیز به همت بنیادشهید و امورایثارگران هرمزگان، در شهرستان میناب تعداد ۳۰ پزشک متخصص ایثارگر به ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی به ایثارگران و سایر افراد نیازمند پرداختند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها