هم اندیشی و برنامه ریزی پیرامون مراسم تشییع ٥ شهید گمنام و ایام فاطمیه در بندرعباس



جلسه هم اندیشی روابط عمومی هاى شهرداری‌ بندرعباس پیرامون مراسمات و فضاسازى ایام فاطمیه و تشییع شهداى گمنام از میدان امام خمینى تا مصلى بزرگ بندرعباس، برگزار شد.
  
به گزارش صبح ساحل، مریم پاسالار  در این نشست  با اشاره به اینکه کار روابط عمومی، تلفیق علم و هنر است، افزود: خودباوری مسؤلین  روابط عمومی می‌تواند عامل مناسبی برای موفقیت این حوزه باشد.  
وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگى هاى به عمل آمده و ارتباط با سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در روز ٢٦ آذر مصادف با شهادت حضرت زهرا (س)مراسم استقبال و تشییع شهداى گمنام برگزار مى شود که شهردارى بندرعباس در امر خدمات رسانی به مراسمات  و مناسب ها همواره پیشتاز و در صف اول اقدامات فرهنگى مذهبى و اجتماعى بوده است.
وی با تاکید بر لزوم یکپارچه‌سازی منابع اطلاع‌رسانی در شهرداری  تصریح کرد: اطلاع‌یابی هم باید در کنار اطلاع‌رسانی جزو وظایف مسؤلین  روابط عمومی باشدوهم افزایی با اصحاب رسانه، به خروجی مثبت در افکار عمومی ختم می‌شود.
مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شهردارى بندرعباس با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن گفت: روابط عمومی‌ها از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمانی هستند و حال حاضر مهمترین بخش یک سازمان حوزه اطلاع رسانى و تبلیغات و تشریفات است چرا که چهره عملکرد و نشانه هاى پویا و تلاش سازمانى را به تصویر می کشد.
در ادامه این جلسه کوروش سلمانى دهبارز کارشناس تبلیغات ،تشریفات و خبر مدیریت ارتباطات بر لزوم هماهنگى بیشتر روابط عمومى هاى شهردارى و هویت بخشى سازمانى در همه حوزه ها به خصوص برگزارى نمایشگاهها و مراسمات و تقدیر و تشکر هاى برون سازمانی تاکید نمود.
سلمانى افزود :تبلیغات و ترغیب  شهروندان به مشارکتهاى اجتماعی فرهنگى و شهرى در فضاى شهر نباید به گونه ای باشد که از مخاطبان و جامعه هدف پاسخ معکوس و بازخورد منفى دریافت کنیم زیرا زمانى که استانداردها در تبلیغات شهرى رعایت نشود اثر گذارى آن به حداقل خواهد رسید.
همچنین مسؤلین روابط عمومى هاى مناطق ،سازمانها مدیریت ها پیرامون مسایل مختلف حوزه روابط عمومى گفتگو و تبادل نظر نمودند.
  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها