لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

گازال جناح، منتخب چاهو، فانوس و طوفان کوخرد حریفان خود را شکست دادند



در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان تیم های گازال جناح، زاهد منتخب چاهو، فانوس بندر تیاب و طوفان کوخرد حریفان خود را شکست دادند و بازی تیم های جنوب برکه دوکا پارسیان و جبل بر شهرو مساوی شد.
به گزارش صبح ساحل، در دیدارهای هفته دوازدهم در گروه شرق، تیم  زاهد منتخب چاهو سه بر یک اتحاد روستایی جاسک را با شکست بدرقه کرد.
امیررضا پوربهزادی برای زاهد منتخب چاهو دبل کرد و امیر مجنونی هم یک گل زد.
تک گل تیم اتحاد روستایی جاسک را رحیم دهقانی به ثمر رساند. فانوس بندرتیاب با تک‌گل احمد خوش بهره همشهری خودش ثامن کردر میناب را از پیش رو برداشت.
در بازهای گروه غرب شناورسازی پی پشت در خانه چهار بر دو شکست خورد. 
علی خبر و محمد حسینی برای شناور سازی و برای طوفان کوخرد هم سیدمحمد جمالی، گل به خودی مدافع حریف، رامین دادبود و مظفر روی دل گلزنی کردند.
 گازال جناح سه بر صفر اتحاد دژگان را برد.
امید بدخش دو گل و یحیی افسرده حال یک گل برای گازال جناح به ثمر رساندند.
 تنها بازی که در  هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استان مساوی شد دیدار  تیم های جنوب برکه دوکا پارسیان و جبل بر شهرو بود که در پایان نود دقیقه یک یک شد.  محمد رخ برای جنوب برکه دوکا و برای جبل بر شهرو هم جواد جغینی پور گلزنی کردند.
عالمین دمیلو،  وحدت گورزانگ‌و ستاره انقلاب رودان در این هفته استراحت داشتند.
تا پایان دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه غرب جبل بر شهرو با ۲۴ امتیاز صدرنشین است. گازال جناح با ۲۰ امتیاز دوم ، عالمین دمیلو با ۱۸ امتیاز در مکان سوم، طوفان کوخرد با ۱۲ امتیاز وبه دلیل تفاضل گل یهتر چهارم ، جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۲ امتیاز پنجم  ، اتحاد دژگان با ۱۱ امتیاز ششم و  شناور سازی پی پشت قشم با دو امتیاز هفتم است.
در جدول رده بندی گروه شرق تیم فانوس‌ بندر تیاب با ۲۰   امتیاز صدرنشین است.
زاهد منتخب چاهو با ۱۹ امتیاز  در مکان دوم ایستاده است. ثامن کردر میناب با ۱۲ امتیاز سوم، اتحاد روستایی جاسک و ستاره انقلاب رودان با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم  و وحدت گورزانگ با ۶ امتیاز ششم است.
لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال‌جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت می کنند. 
  لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها