هلاکت ۲ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه



رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های نوار غزه اعتراف کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا،  ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای نام دو نظامی دیگر خود که در درگیری‌های زمینی در شمال و جنوب نوار غزه کشته شدند را اعلام کرد.

براساس این بیانیه «شای ایلی» ۲۱ ساله از عسقلان در در گیری های شمال و «طل شوع» ۳۱ ساله از بئرالسبع عضو گردان مهندسی در جنوب نوار غزه کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن سه نظامی خود در این درگیری ها خبر داد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: نیروهای حماس در مناطقی از نوار غزه مشاهده شده اند که دو هفته پیش، ارتش این مناطق را امن اعلام کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند. سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها